Tenth Episode

2.8K 122 19
                                    

Egy fekete autó parkolt le előttünk. Lepődötten észleltem, hogy a kocsi sofőrje, Zayn volt, ami abból derült ki, hogy lehúzta az ablakot.

-Hogy találtál ránk?-kérdezte Harry tágra nyílt szemekkel.

-Hazza, néha kikapcsolhatnád a telefonodon a GPS-t.-adta barátja a jó tanácsot.

-Baszki.-kapta elő a mobilt, és nyomkodott rajta valamit, végül a zsebébe dugta.

-Egyébként, a többiek épp azon morfondíroznak, hogy mit csináljanak a ribanccal, én meg arra gondoltam, elviszem Megan-t egy körre.-kacsintott rám az a vadállat.

-És én mi a szart kezdjek magammal? Egyébként is honnan van ez a kocsi?-kérdezte Harry.

-Pajtás, itt ez a csodálatos város, ezer gyönyörű hellyel, és te nem tudod mit kezdj magaddal. Mondjuk keress egy csajt, és dugd meg, vagy bánom is én, de én elviszem magammal Megan-t.-mondta sunyi mosollyal Zayn. Harry-hez hajoltam, és könyörgően a fülébe súgtam, hogy az az idióta ne hallja.

-Kérlek ments meg. Tudjuk mind a ketten, hogy mit szeretne velem csinálni. Harry ha érzel irántam egy csepp szánalmat is, akkor könyörülj meg rajtam, és találj ki valamit, csak hogy ne kelljen elmennem Zayn-nel.-súgtam, s lassacskán a könnyem is kicsordult.

-Hova viszed? Mármint, csak azért érdekel, hogy ha valami gond lenne oda tudjak menni szólni, mert a telefonom nem valami biztonságos, valószínűleg le tudják hallgatni.-magyarázta.

-A Blue Lagoon-ba béreltem ki egy szobát.-mondta Zayn, majd intett, hogy szálljak be. Harold-ra vetettem egy utolsó pillantást, ő pedig még a fejét is elfordította. Hát rendben, ha neki nem kellek, akkor nekem sem kell ő. Beültem az az idióta barom mellé, s becsuktam az ajtót. Bekötötte a biztonsági övet, ő pedig felhúzta az ablakot, miután elköszönt Harold-tól.

-Mit mondtál, hova megyünk?-kérdeztem, a sofőr felé fordulva.

-A Blue Lagoon-ba, drágám. Garantálom, hogy élvezni fogod.-kacsintott,majd beindította a kocsit, és a kezét a combomra helyezte. Próbáltam útközben levenni onnan, de semmi esélyem nem volt.

-Egyébként, mi is ez a Blue Lagoon?-kíváncsiskodtam, amikor leparkoltunk egy igen eldugott háznál.

-Ez kérlek, olyan szállodaféle.-mosolyodott el, amiből arra következtettem, hogy nem egy egyszerű szálloda. Kinyitotta nekem az ajtót, majd a táskámat szorongatva kiszálltam. Belém karolt, s így vezetett be egyenesen a recepcióra. Bent rengeteg alul öltözött pár lézengett az előtérben.

-Szia. Van egy foglalásunk Brown névre.-mondta a pultban lévő cicababának Zayn.

-Hellóka, igen, a 29-es a 69-es vagy a 84-es szobát kértétek, mert a kolleginám, nem különböztette meg a többi Brown rendeléstől szóval most van ugyanarra a névre 3 szoba.-elég kínosan érezhette magát, mivel eléggé elpirult, és rebegtette a pilláit.

-A 69-est rendeltük, kis szívem, és egy bilincsre is szükségünk lenne.-kacsintott rám Zayn, mire nekem kipattantak a szemeim. Hogy micsoda? Ez a barom meg akar baszni, úgy hogy épp menstruálok? Esküszöm, eddig se tartottam normálisnak, de most, már menthetetlen, hogy valaha is normális legyen a kapcsolatunk! Megkapta a kulcsot, és a rózsaszín plüss anyag által közrefogott "játékot", és belemarkolt az alkaromba. Így húzott el egészen a 69-es szobáig.

-Zaynie baby, van egy rossz hírem,-kezdtem mikor már az ajtó előtt álltunk.

-Igen tudom, meg van, de nem nagyon érdekel. Majd nem duglak meg, csak kielégítesz.-mondta, amitől az állam leesett. Hát ez tényleg egy kretén. Elő került az idegesítőbbnél idegesítőbb féloldalas mosolya, én pedig majd fel robbantam a dühtől. Kinyitotta az ajtót, és már be is lökött rajta. Megfogta a karomat, és az ajtó belsejének támasztott, így az becsukódott, Zayn pedig bezárta. Próbáltam ellenkezni, de rá kellett jönnöm, hogy ha hagyom magam, annál hamarabb szabadulok, így hát visszacsókoltam. Nem keltett bennem vonzó érzelmeket, még is eléggé jól csókolt, igaz Harry-t nem űberelte. Miről beszélek, már megint. Bassza meg, már megint mi a szent szarról áradozok? Minél többet gondolkodtam Haroldon, annál jobban beleéltem magam a csókba, ami még Zayn-nek is feltűnt.

-Jó, szerintem állj le, még a végén megfulladsz itt nekem.-nézett rám kiguvadt szemekkel, mire én megint ostromolni kezdtem az ajkait, és az ágy felé taszigáltam. Ledöntöttem rá, s egyre lejjebb haladtam a fejemmel. A "fegyvere" már bevetésre kész volt, és talán még nagyobb is volt, mint Liam-nek. Éreztem, hogy megremeg érintésemre, és elhúz a farkától.

-Mi az Zayn, nem tetszik amit csinálok?-kérdeztem ijedten.

-Nem, csak, túl gyors ez a tempó nekem.-mondta, mire felnéztem rá. Felhúzott magához, és szenvedélyes csókot lehelt az ajkaimra. Érdekes, hogy ez a barom, milyen szerethető is tud lenni, csak megjátssza magát a többiek előtt. Furcsa volt, hiszen perceken át csak csókolóztunk, és simogattuk egymást, ami egyrészt nekem is felüdülés volt, a sok szenvedés után. Heves kopogásra lettünk figyelmesek. Zayn felállt, felkapott az ölébe, és így vitt el egészen az ajtóig, miközben a nyakát csókoltam, így elég intim helyzetet teremtve, s bárki ránk nézett volna, egy szerelmes párként gondolt volna ránk. Mivel Zayn nyitotta ki az ajtót, nem láttam ki az, így természetesen folytattam a cselekvést, de amikor Zayn harsány nevetése visszhangzott a szobában, hirtelen elváltam tőle, de ő nem engedett le. Hátra fordultam, hogy lássam ki zavart meg minket, és láss csodát, pont az az ember állt ott, akire nem számítottam volna.

Sziasztok drága cukkerbogyóim!

Amint azt megígértem, időben feltettem az új részt. Remélem ez is olyan kitörő sikernek örvend majd, mind az ezt megelőző részek, bár az utóbbi időben, elég drasztikusan csökkent az olvasók száma, de bízom benne, hogy a most következő "izgalmasabb" fejezetek, újra megnövelik a kommentek és a szavazások számát.

Ezer puszi és ölelés, ti vagytok a legjobbak, és imádlak titeket! <3

Stockholm Syndrome /One Direction FF/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora