-Ugye nem igaz, amit Liam mondott. Nyugtass meg, hogy csak be van rúgva, és a pia hatása hozta ezt ki belőle. Könyörgöm.-ült le mellém Harry, s a kezét nézte, majd rám pillantott.
-Harry én...-kezdtem, de a mondat végét a sírásom meggátolta.
-De miért pont ő? Annyira utáljátok egymást, nem? Én azt hittem, hogy talán te....-nem fejezte be a mondandóját, ami eléggé felzaklatott.
-Hogy én?-kaptam fel a fejem, és ránéztem, mire ő csak bámult rám, majd elkapta a tekintetét.
-Hagyjuk, igazuk volt a srácoknak.-rázta meg a fejét, majd az ajtóhoz sietett.
-Harold, te meg mi a francról beszélsz?-néztem ahogy lenyomta a kilincset, majd kinyitotta az ajtót, de még mielőtt becsukta volna maga mögött, kibökte a lényeget.
-A többiek azt mondták, hogy ne kerüljek túl közel hozzád, mert neked csak a szabaduláson jár az eszed, és azt se vennéd észre ha egy szerencsétlen srác megpróbálna közelebb kerülni hozzád.-vágta hozzám, majd becsapta maga után az ajtót. A szememből csak ömlöttek a könnyek, de nem szipogtam, nem is grimaszoltam, csak néha letöröltem az arcomat. Nem elég, hogy elrabolnak, és megvernek, még lelkileg is terrorizálnak. Talán a testi fájdalmat jobban bírom, döbbentem rá. Az agyam csak kattogott, de mondhatni a semmin. Eszembe jutottak a szüleim, hogy vajon mit csinálhatnak épp most. Apám biztosan égen-földön kerestet, és ki van idegileg. Ezzel szemben anyám csak egy jó pasizós dumának fogja fel, és vigasztalást keres a szerencsétlen férfiak karjaiban. Jake a legjobb barátom valószínűleg halálra aggódja magát, és minden este beül az Orchidea nevű kocsmába, ami a kettőnk kis bunkere volt, a világ és az emberiség elől, és talaj részegre issza magát, de természetesen csak tömény vodkát fogyaszt, akár csak együtt szoktuk. A csoporttársaim az egyetemen, nem is hiányolnak, mivel nem nagyon jöttünk ki egymással, senkivel. Noel a pasim, mármint volt pasim, akivel az elrablásom előtt szakítottunk, biztosan talált magának új lányt, akit magába bolondítson. Na igen elég furcsa volt a kapcsoltunk ugyanis rengeteg teóriát hallottam róla, hogy csak a szexen meg a focin jár az esze, de én mint jóhiszemű lélek, adtam neki egy esélyt. Igaz hogy a körülbelül 2 hétig tartó "románcunk" során háromszor találkoztunk, és abból kétszer atom részegek voltunk, de bevallom, sikeresen összetörte a szívemet, amikor dobott. Nem is akár hogy szakított velem, hanem egy SMS-ben írta le, hogy ő nem akar már engem, és inkább hanyagoljuk egymást. Viszont akiért Jake és az apám után a legjobban aggódom az Blake a macskám. Csak remélni merem, hogy apu magához vette a kis drágámat, mert ha bármi baja lesz, én esküszöm kinyírom ezt az öt fogyatékost. Amikor elköltöztem Springfield-be, akkor kaptam, hogy ne legyek egyedül, és első látásra bele szerettem a nyafkámba.
-Gyere ribanc!-nyitotta ki az ajtót Liam, majd vissza is ment a többiekhez. Semmi kedvem nem volt ezekhez a barmokhoz, de sajnos nem volt választásom, így összeszedtem magamat, és lebattyogtam hozzájuk. Ahogy beléptem a nappaliba a srácok végigvezették rajtam a tekintetüket, kivéve Harry-t, aki meghökkentő módon nem tartózkodott a helységben. Mivel Liam mellé nem nagyon akartam leülni, és Louis sem bizonyult túl biztonságos ülő partnernek, ezért odabicegtem Zayn mellé, aki csak megütögette maga mellett a kanapét, én pedig helyet foglaltam. A fekete srác egy darabig nézett rám bambán, s amikor feltűnt neki, hogy szemeim sírástól pirosak, magához ölelt.
-Túl leszel rajta, egy nagyon erős lány vagy, és megígérem, hogy megpróbállak megvédeni az erőszaktól.-súgta, majd nyomott egy puszit a homlokomra, ami mosolyt csalt a homlokomra, s a vállára hajtottam a fejemet, ő pedig átkarolta a vállamat. Liam pillantása szinte lyukat égetett a testemre, s egy hatalmas torokköszörüléssel jelezte nemtetszését, de mi mit sem törődve maradtunk ugyanabban a testhelyzetben.
-A holnapi programot szeretném felvázolni.-jelentette ki Mr. Szőke, majd felpattant, és magyarázni kezdett-Szóval délelőtt elmegyünk egy internetkávézóba Liam-mel, és Lou-val, és elküldjük a videót. Ez után Zayn elhozza Harry-t Nina-tól, aztán találkozunk Alex házába és kisorsoljuk ki megy vidékre Megan-nal.-fejezte be. A legelső amin fennakadt a tekintetem, az az volt hogy Harry azzal a cafkával van, a második pedig hogy vidékre kell mennem, valamelyik idiótával.
Sziasztok Csibéim!
Tudom most éjszaka van, és tudom azt is hogy valószínűleg most senki sincs ébren, de úgy gondoltam, hogy ha most sikerül, akkor most teszek fel részt. Remélem mindenkinek elnyeri a tetszését ez a rész is. A komikat és a vote-okat várom sok szeretettel.
Ezer puszi mindenkinek <3
CITEȘTI
Stockholm Syndrome /One Direction FF/
Mister / Thriller~Baby look what you've done to me Baby look what you've done now Baby I'll never leave you if you keep holding me this way~ FIGYELMEZTETÉS!! A történet nem a valóságon alapszik! Erőszakos cselekvéseket, trágár szavakat, néhol szexuális elemeket tart...