Selam
Abi bu gün çok boktan bı gündü. Sabahın altısında zifiri karanlıkta tek başıma okula gittiğim yetmiyomuş gibi bir de o saatte ders işlerken elektirik bir gitti bütün okul korku filmi setine döndü resmen. Bu da yetmiyomuş gibi bir yamur yağmış varya donuma kadar ıslandım resmen.
Neyse, saçma sapan geçen günümü anlattığıma göre yeni bölume geçelim.
___________________________________________Yine yemekhanede yemek yiyorduk. Normalde her seferinde Reiner'in yanına gider onu biraz sinir ettikten sonra Armin ve diğerlerinin yanına geçerdim. Ama bu sefer gitmedim. Neden? Çünkü trip atıyorum şu an, tabii ki de gitmeyeceğim!
Yani o attığım tribin farkında mı değil mi bilmiyorum orası ayrı. Gerçi umrunda olmadığı bir hayli belliydi. Bu lanet odun neyin farkında olacak ki?! Hah!
Ben de niye trip atıyorsam, sanki umrundaymış gibi! Neyse şu an kafamı bununla bozamam. Mal Jean ve mal Eren'in kavgasını seyrediyorum şu an.
Veeeeee Eren Jean'ı nakavt eder!
Eren havalı havalı konuştuktan sonra yavaşça yemekhanenin kapısı açılmıştı.
Aha bizim kel eğitmen.
"Az önce bir gürültü duydum. Biri bana ne olduğunu açıklayabilir mi?" dedi aralık kapıdan tek gözü görünecek şekilde içeriye bakarken. Korku filmindeki karakterler gibi bakıyordu, tipe bak.
Herkes sessizce yerine geçmişti. Miksasa elini kaldırmışken Sasha'ya bir bakış attım. Rezil olacak garibim.
"Riu'nun çıkardığı gazın sesiydi efendim." diyen Mikasa'nın üzerine olduğum yerde dona kalırken herkes kendini gülmemek için zor tutuyordu.
"Yine mi sen?! Kendini tutmayı öğren artık!" diyip çıkıp gitmişti eğitmen.
Lan ben ne alaka?! Rezil oldum şaka gibi! Bir de Reiner de vardı!
Eğitmen gittiği gibi Mikasa'nın üzerine atlayıp "Ne yalan konuşuyorsun be! Senin Sasha demen lazımdı! Ne oldu da benim ismimi kullandın! Rezil oldum lan!" diye haykırdım resmen.
Herkes bana gülerken Eren kahkahası arasında "Riu, daha fazla zorlama istersen." demişti. Eren'e ölümcül bakışlarımı atarken "Bir daha söyle bakayım lanet velet. Söyle de seni parçalara ayırayım!" diyip bu sefer Eren'in üzerine atladım.
Bu ne be! İyice kanguruya döndüm!
Her şeyi geçtim, Mal Reiner bile buradaydı! Allah'ım sabır ver yarabbim!
...
"Ellerinizi kalplerinizin üzerine koyun!"
"Emredersiniz!"
"Bu gün mezun olacak siz acemilerin önünde üç yol mevcut!"
"Garnizon'a katılıp surlarda konuşlanarak şehirleri müdafaa edebilirsiniz!"
"Keşif Birliği'ne katılarak hayatınızı riske atıp, Dev'lerle kendi topraklarında savaşabilirsiniz!"
"Son olarak kralın emrinde halkın düzenini sağlamak için Askeri İnzibat'a katılabilirsiniz!"
"Elbette Askeri İnzibat'a katılacak kişiler sadece en yüksek notlara sahip ilk on kişidir!"
Evet sıkıcı ve bildiğimiz şeylerden bahseden konuşma bittiğine göre size sıralamada kaçıncı olduğumu göstereyim.
1. Mikasa Ackerman
2. Reiner Braun
3. Bertholdt Hoover
4. Annie Leonhart
5. Eren Jeager
6. Riu Jeager
7. Jean Kristhein
8. Marco Bott
9. Connie Springer
10. Sasha Braus
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐈̇𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 ༒︎ ℝ𝕖𝕚𝕟𝕖𝕣 𝔹𝕣𝕒𝕦𝕟༒︎
FanfictionOn dört yaşındaki bir lise öğrencisi, markete giderken yaşadığı kaza sonucu hayatını kaybeder ve fanı olduğu anime olan Attack On Titan dünyasına reenkarne olur. Hemde animenin başrolü olan Eren'in ablası olarak! ...