Evet uzun zaman sonra ilk kez üst üste yb yazdım.
Çok muqum aferin bana.
Kesinlikle fesat kısımları yaziyorum diye gaza falan da gelmedim.
Neyse, siz okuyun heheheheh
___________________________________________
"Daha gece yeni başlıyor Riu. Zamanımız çok. Üç gündür bana yaptığın kadar olmasa da senden güzelce intikamımı alacağım. Sen acımasızca davranıyordun, senin aksine ben merhametliyim. Bu işin sonunda, istediğin zevki alacaksın. Merak etme."
HADİ AMA BENİM O ZEVKİ İSTEDİĞİMİ DE NEREDEN ÇIKARMIŞTI!
Şu an utançtan ve sinirden ölebilirdim.
Onun bu halimle dalga geçmesi ve eğlenmesi beni daha da sinirlendiriyordu.
"Lanet herif."
Burnunu yanağıma sürterken cevaplamıştı.
"Sesin titriyor. O kadar fazla mı devam etmemi istiyordun?"
Şu şerefsiz yok muydu!
Şu an hissettiğim utanç yüzünden bu durumda olduğumu anlamak çok mu zordu.
Hayır cevap da veremiyorum ki. Utanıyorum.
"Riu, şu an ne kadar keyfim yerinde biliyor musun?"
Yavaş yavaş daha deminki hissettiğim duygular yok olurken söylemişti bunları.
Bu iyiydi. En azından bu saçma hisler yok oluyordu.
Gerçi halen olduğu yerde hareketsizce duran eli utanmama sebep oluyor ancak daha demine göre çok daha iyi.
En azından katlanılabilirdi.
"Sakinleşmiş gibisin. O zaman... Devam etmeli miyim?"
Şeytani bir sırıtışla söyledikleri ile içimi büyük bir korku kaplamıştı.
AL İŞTE YİNE YAPACAKTI!
Zaten oldukça sıkıntılı bir durumdaydım birde o bununla eğleniyordu.
İçimdeki endişe git gide büyürken dudakları yine dudaklarımdaki yerini almış ağır hareketlerle öpüyordu.
Biraz önce gittiğini düşündüğüm duygular tekrardan eski yerlerini almışlardı.
Halen daha deminki olayın etkisinde olduğumdan vücudum erken tepki vermiş olmalıydı.
Reiner seni şerefsiz! Cidden sinirden delireceğim!
Dillerimiz birbirine dolanıp dururken arada geri çekilip dudaklarımı emiyordu.
Bu bir şey değildi, alişabilirdim ama... Aşağıdaki eli rahat durmuyordu.
Hafif hareketlerle okşayışı çıldırtıcıydı.
Vücudum zaten iyice hassaslaşmıştı, bu da yetmiyormuş gibi sürekli beni kışkırtma çabasındaydı.
Eli biraz daha aşağılara inmiş ve hiç olmayacak bir yere gelmişti.
Aklımdaki şeyi yapmayacaktı değil mi?
Dehşetle gözlerim açıldığı sırada öpüşü giderek sertleşmiş ve parmağını usulca içime itmişti.
Siktir!
"Ha... Mmmh..."
İçimde hissettiğim soğukluk yüzünden vücudum iyice kasılmış ve ister istemez bacaklarım ile orayı kapatmaya çalışmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐈̇𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 ༒︎ ℝ𝕖𝕚𝕟𝕖𝕣 𝔹𝕣𝕒𝕦𝕟༒︎
FanfictionOn dört yaşındaki bir lise öğrencisi, markete giderken yaşadığı kaza sonucu hayatını kaybeder ve fanı olduğu anime olan Attack On Titan dünyasına reenkarne olur. Hemde animenin başrolü olan Eren'in ablası olarak! ...