Evvvvet!
Buna bir yb daha yazmaya geldim.
Özlemişim Reiner ve Riumu be
Neyse, çok uzatmicam bundan sonra gider diğerlerine yazarım
___________________________________________
Reiner efendinin bana evlenme teklifi etmesinin üzerinden tamı tamına üç gün geçmişti. Bu süre zarfında pek ortalarda görünmüyordu.
Denk geldiğim zamanlarda ise hep Historia'nın etrafında oluyordu. Sinirlerimi bozmuştu.
Hayır yani gelip de benimle uğraşmaya falan da çalışmadı.
Canı mı sıkkın acaba?
İşte tam da bu sorunun cevabını bulmak için onun odasının önünde dört dönüyordum.
Kapıyı çalsam mı? Çalmasam mı?
Şimdi içeride nasıl bir halde olduğunu da bilmiyorum ki.
Ben kapıyı çalsam bile sesimi duyduğu gibi üzerinde bornozla bile olsa o kapıyı açar.
Böyle bir utancı kaldırabileceğimi sanmıyorum.
Ama içimdeki merak ağır bastığından çalacağım.
Yavaşça kapısını tıklatmış ve seslenmiştim.
"Reiner? Orada mısın?"
Ve saniyesinde acılan kapı.
Hayır, hayır, hayır, hayır! Ben az önce bir müneccim gibi geleceği falan tahmin etmiş olamam, tamam mı!
"Buradayım." Dedi gülümseyerek bana bakarken.
Ben ne demiştim?
Üzerinde bornoz bile olsa o kapıyı açar demiştim, değil mi?
Evet bunu değiştiriyoruz.
O sadece belinde havlu bile olsa o kapıyı açar.
Bu çok daha uygun gibi.
Çünkü şu anda kendisi sadece belinde havluya bana gülümsüyor da!
"Reiner bu hal de ne?! Hayır yani müsait değilim demek bu kadar zor mu?!"
Kızaran yanaklarımla beraber hızla arkamı dönmüştüm.
"Sana görünmek için gayet müsaitim ama..." Dedikten sonra bir elini arkamdan belime sarmış ve devam etmişti.
"Dışarısı için değil." Dediği gibi beni içeri çekmiş ve odanın kapısını kapatmıştı.
Yaptığım şeyin yeni farkına varmıştım. Evet, ben aptalın tekiyim. Bir şeytanın inine girecek kadar aptalım.
Bana sımsıkı sarılıyordu.
Hayır yani bir de çıplak tamam mı! Bütün kaslarını hissediyorum be! Ayrıca üzerindeki su damlacıkları tişörtümü ıslatıyor!
"Reiner."
"Hm?"
"Bırak. (Utanmış)"
"İstemiyorum." Demiş ve beni daha sıkı sardıktan sonra yüzünü saçlarıma gömmüştü.
Resmen burada çıplak bir şekilde bana sarılıp saçlarımın kokusunu içine çekiyordu.
Allahım, sen bana sabır ver.
"Beni utandırıyorsun." Dedim kısık çıkan sesimle.
"Bu her zaman olan bir şey. Bunu boşver ve bana sarıl. Seni uzun zamandır görmüyor gibi hissediyorum. Özledim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐈̇𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 ༒︎ ℝ𝕖𝕚𝕟𝕖𝕣 𝔹𝕣𝕒𝕦𝕟༒︎
FanfictionOn dört yaşındaki bir lise öğrencisi, markete giderken yaşadığı kaza sonucu hayatını kaybeder ve fanı olduğu anime olan Attack On Titan dünyasına reenkarne olur. Hemde animenin başrolü olan Eren'in ablası olarak! ...