45. BÖLÜM

310 22 53
                                    

Bu gün hayatımda ilk kez birine yavsadim.Yemin ederim böyle tam bir oc gibi çocuğa yavsiyodum. Yanımda sevgili yandasim bahar vardı. Böyle işletme amaçlı yavsiyoruz. Ben çocuğa artık evliyiz, yok sevgiliyiz falan böyle racon kesiyorum. Töre namus intikam diyorum o kadar yani.

Sonra böyle Pepe kalbim kırıldı müziğinin sesini atarken yanlışlıkla güldük falan.Çocuk dedi ki sesi ince olan normal de diğerinin bı sorunu var heralde dedi. Kafadan kontak anlamında.

Ve bilin bakalım o sesi kalın olan kim. Tabii ki de ben. Amk sonra sinir oldum engeli bastım. Mal bahar daha sonra yine kaldırdı. Çocuk yazıo falan. Diyo ki, engellemeyin böyle kalsın arada konuşalım.

Kafa dengiydi bide he. Sonra amk ben buna çok titlt olduğum için tersliyodum. Baktım bana şey diyo, sen bı kiskandin sanki. HE AMK YUZUNU BİEL GÖRMEDİĞİM REİNER OLMAYAN BİRİNU KİSKANDİM.

Sonra da yine engelledim heheheheheh.

Neyse, çok saçma bı andı. O yüzden bölüme geçin.
___________________________________________

"Riu. Bekle."

Kolumu tutup tekrardan boynuna sarmamı sağladıktan sonra söyledikleri üzerine kaşlarım havalanmıştı.

O bana durmamı mı söylüyordu? Benim bildiğim Reiner? Hani şu kocam olan.

O bana durmamı mı söylüyordu? Benim bildiğim Reiner? Hani şu kocam olan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu beni şaşırtmıştı.

"Benim istediğim bu değil."

İstediği değil?

O iyi miydi? Daha iki saniye önce bana yalvarıyordu be.

İster istemez kaşlarım çatılırken sordum.

"Derken?"

Yüzü hafif sıkıntılı bir hal alan Reiner omuzuma doğru eğilirken "Beraber yapalım istiyorum." diye mırıldanmış, ardından dudaklarını hafifçe omzuma bastırmıştı.

Cidden... Bu adam hiçbir şeyi beğenmeyen aç gözlünün teki!

Ona göz devirdikten sonra bıkkınlıkla onun gibi omzuna yaslanmıştım.

"Hiçbir şeyi beğenmiyorsun. Ayrıca, zaten yapacağız bekleyemiyor musun?"

Gerçi sorduğum soru da çok saçmaydı. Bekleyemiyordu işte, gayet belli.

Hayır yani, şu durumda bile omzuma yaslanmış bir kedi gibi sürtünüyor.

Ve... VE BU ÇOK TATLI BE!

Hem burnunu boynuma yaklaştırıp kokumu içine çekiyor, hem de dudakları ile minik minik öpücükler bırakıyordu.

Ya bir de üstüne gelmiş tatlı tatlı gülümsüyor. Elinde olmadan gülümsediği o kadar belli ki.

Şu tipe bak.

"Beklemek istemiyorum." Mız mız bir bebek gibi söylenmesi komiğime giderken kısık sesle gülmüştüm.

𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐈̇𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 ༒︎ ℝ𝕖𝕚𝕟𝕖𝕣 𝔹𝕣𝕒𝕦𝕟༒︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin