Normalde şu an internetten konu dinlio olmam gerekiyordu ama siktiğimin interneti nedense bok gibi çekio. YouTube dan video izleyemiyorum instada takilamiyorum ama wp ve wtty calisiyo çok saçma.
Bende dedim ki madem hiç bir şey yapamıyom bari yazdığım yb yi tamamlim.
Ha bu arada, yazım yablislarina çok takmayın yarın kontrol ederim şu an üşendim.
___________________________________________"Ha? Beklediğim o an derken? Hadi ama yarın demiş-"
"Ondan bahsetmiyorum." Bir hışımla sözümü kesen Reiner bıkkınlıkla konuşmaya devam etmişti.
"Neden hep bunu istediğimi düşünüyorsun ki?"
O söylediklerinde ciddi miydi?
HADİ AMA ŞAKA MI O?
Bu cidden beni sinirlendirmişti. Sanki günlerce bunun için fırsat kollayıp yalvaran benmişim gibi birde konuşuyor.
Ona cevap verme gereğinde bile bulunmamıştım. Yaptığım tek şey inanamayan bakışlarımı onun o güzel yüzüne dikmek olmuştu.
Ona uzunca bir süre öyle baktıktan sonra artık dayanamamış olacak ki derin bir nefes almıştı.
"Tamam, biliyorum! Bana öyle bakma."
Evin açık kapısından içeri girdiği sırada söylediklerini umursamadan onu daha da gıcık etmek adına sessizliğimi koruyup bakışlarımı sürdürmüştüm.
"Ağh cidden..." Kafasını yan tarafa çevirip duymadığımı sanarak küçük küfürler savurmuş ve devam etmişti.
"O kadar fazla mı açgözlülük yapıyordum?"
"Birde soruyor musun?"
Bu adamı gerçekten anlamıyordum.
Sen gel hayatında hiç kadın görmemiş gibi ayılık yap, sonrada de ki 'O kadar fazla mı açgözlülük yapıyordum?'.
Yok ya hiç yapmıyordun.
"O zaman bu gün diğer günlerden farklı davranacağım."
Yukarı kata doğru çıkarken söyledikleri hiç de içime sinmemişti.
Genelde pek de normal şeylerden bahsetmediği için sürekli içime bir kurt düşürüyordu.
Anlamayan gözlerle ona bakmaya devam ettiğim sırada tatlı bir şekilde gülümsemişti.
"Demek istediğim, sapıkça şeyler yapmayacağım. Bu günün oldukça şehvetten uzak olduğundan emin olacağım. Bana güven."
Söyledikleri beni güldürmüştü. O ve sapıkça şeyler yapmadan durmak. En fazla bir saat buna dayanabilirdi. Bunun üzerine yemin bile edebilirim ve kanıtlarım da.
"Bunu yapabileceğine emin misin? Ben pek ihtimal veremiyorum da."
Alay edercesine konuştuğum sırada dikkatlice beni yere indirmiş ve elimi tuttuktan sonra odaya girmişti.
"Doğrusu, ben bile kendime pek güvenemiyorum ama deneyeceğim."
Eh, bir zahmet. Bende olsam yaptığım onca şeyden sonra kendime güvenmezdim.
"Bunlardan önce duş alalım sonra neler yapabileceğimize bakarız. Seninle yanlız vakit geçirmek istiyorum."
Bunu her zaman söylerim. O biraz sapık falan ama, çok tatlı be.
Yanlız vakit geçirmek demişken. Duştan sonra arka bahçede takılabilirdik.
Hem otururken atıştırmak için beraber bir şeyler de hazırlayabiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐈̇𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 ༒︎ ℝ𝕖𝕚𝕟𝕖𝕣 𝔹𝕣𝕒𝕦𝕟༒︎
FanfictionOn dört yaşındaki bir lise öğrencisi, markete giderken yaşadığı kaza sonucu hayatını kaybeder ve fanı olduğu anime olan Attack On Titan dünyasına reenkarne olur. Hemde animenin başrolü olan Eren'in ablası olarak! ...