Mümkünse bu bölümü yayimladiktan sonra şöyle üç dört gün yatağımda ölmeye gidicem.
Allah'ım çok utanıyorum.
İmdat.
Herhalde bölümde neler olduğunu anlamışsınızdır.
Lanet gelsin cidden. Oc reiner, senin ben amk.
Hiç detaya girip de anlatmicam, okuyun anlayın. Neyse, ben kendimi daha fazla utandırmim.
Bide sizi rahatsız eden yazım yanlışları varsa söyleyin pls. Bölüm cok uzundu ve dikkatlice bakamadım. O yüzden sori
___________________________________________Üzerime bornozumu giydikten sonra küçük bir havluyla saçımı kuruturken aynaya yansıyan sexy görüntümü izliyordum.
EVET! SONUNDA REGLIM BİTMİŞTİ!
Cennet be! Sonunda her sabah kalktığımda acaba bir yere kan bulaştı mı diye endişelenmeme gerek kalmayacaktı.
En iyisi ise, karın ağrısına bir ay bay bay deme zamanıydı!
HEHEHEHEHEHE!
Bu gün hiç bir şey mutluluğumu bozamaz!
Yüzümdeki sevinç gülümsemesi ile banyonun kapısını açmıştım.
Görmeyi beklediğim manzara, kesinlikle üzerindeki bornozu ile kapının pervazına yaslanmış sırıtan bir Reiner değildi.
Açıkçası, kapıyı açtığım gibi karşımda gördüğüm Reiner beni korkutmuş ve refleks olarak çığlık atmama neden olmuştu.
"Reiner! Seni psikopat herif! Kapının önünde ne işin var?! Ayrıca sen neden halen bornozunu değişmedin? Benden önce duş almıştın."
En başta öfkeyle söylediğim kelimeler sonlara doğru daha çok şaşkınlık ile dolmuştu.
Bir gram dahi yüz ifadesini değiştirmeden sırıtarak bana üstten üstten bakıyordu.
Yani şey, çocuğun boyu uzun ne yapacak alttan mı bakacak?
Her neyse, konumuz bu değil.
Konumuz gece gece Reiner'in yaptığı garip hareketler.
Ben çok da fazla kafa yormadan olan her şeyi anlamıştım doğrusu.
Reglımın bittiği gün, Reiner efendi beni banyo kapısında bornozuyla sırıtarak karşılıyor.
ACABA NEDEN?
Ne olduğunu anlamanın verdiği bıkkınlıkla göz devirmiştim.
Bu hareketim onu güldürürken "Demek anladın." Demiş ve daha fazla sırıtmıştı.
Ulan, gün mü sayıyordu Allah'ın sapığı?
Neyse, salak ayağına yatalım ve geçiştirerek uyumaya gidelim.
En iyisi.
Çünkü bunu düşünmek bile beni fazlasıyla utandırırken bir de eyleme geçirmem imkansızdı.
Ayrıca Reiner'in yüzündeki ifade hiç de hayra alamet değildi.
Aç bir kurt gibi duruyordu. Beni mezar niyetine o yatağa gömmesine izin verir miyim? Asla.
"Haha, neyi anlamışım? Ya da boşver merak etmiyorum. Uykum var, hadi iyi uykular."
Tam onu umursamayıp hiç bir şeyin farkında değilmişim gibi yanından sıyrılacaktım ki o koca cüssesi yolumu kesmişti.
Yüzündeki sırıtışın asla bozulmaması beni sinir etmişti.
"Riu, bu gün adet dönemin bitti, değil mi?" Dedi heyecanla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐈̇𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 ༒︎ ℝ𝕖𝕚𝕟𝕖𝕣 𝔹𝕣𝕒𝕦𝕟༒︎
FanfictionOn dört yaşındaki bir lise öğrencisi, markete giderken yaşadığı kaza sonucu hayatını kaybeder ve fanı olduğu anime olan Attack On Titan dünyasına reenkarne olur. Hemde animenin başrolü olan Eren'in ablası olarak! ...