15. BÖLÜM

537 43 42
                                    

Şimdi üçüncü sezonun ilk yedi bölümünü önceki bölüme sığdırdım. Şimdi Allah bilir bu bölüme ne kadarını sığdırıcam.

Neyse siz okuyun.

___________________________________________

"Historia, daha hızlı açsana şu kilitleri!"

"Deniyorum işte, Riu! Sonunda oldu!"

Rod Reiss'in dönüşümü yüzünden ortaya çıkan rüzgar ve buhar Historia'yı geriye doğru savurmuştu.

"Historia!"

Neyseki son anda Mikasa onu tutmuştu. Mikasa, Historia'ya iyi olup olmadığını sorarken Heichou ve diğerleri gelmişti.

"Bana anahtarları ver!" (Levi)

Heichou ve Jean beni kollarımdan tutmuştu. Heichou elimin birini zincirden kurtardıktan sonra belime sarılıp kendini tutmaya çalışan Esther'e anahtarı uzattı ve "Esther! Acele et!" Dedi.

Esther ayaklarımdaki zincirleri çözdükten sonra anahtarı Jean'a uzatmıştı.

Jean da diğer elimi zincirlerden kurtardıktan sonra "O serbest!" Demişti.

Rod Reiss'in devi oluşurken tavanı da parçalıyordu. Tabi bir zahmet parçalasın, Muazzam Devden iki kat büyük resmen!

Tavanın parçalarından biri benim olduğum yere düşecekti ki son anda Jean, Esther ve Heichou beni geriye doğru çekmişlerdi.

"Lanet olsun! Buradan çıkış yok!" (Jean)

Şimdi Eren bu sahnede üzerinde sertleşme yazan şişedeki sıvıyı içiyordu. Daha doğrusu şişeyi ağzında kırıp dönüşüyordu.

Eğilip üzerinde sertleşme yazan şişeyi aldım. İleri doğru koşarken şişeyi ağzıma atıp aynen Eren gibi parçaladıktan sonra deve dönüştüm.

Ağzıma hep cam girdi be!

Neyse şu an bu tavanın çökmesini engellemem lazım.

Sertleşme gücünü kullanarak tavanı sabitlemiştim. Bildiğiniz kırılan kolonları yeniledim gibi bir şey.

Şöyle bir sorun var ki, kendi vücudumun bile sertleştiğini hissediyorum.

"Riu!"

Biri bana sesleniyor, bu sanırım Mikasa. Ama ona cevap verecek gücüm yok.

"Riu!"

Sanki bir şeyleri kırıyorlar. Dışarıda neler oluyor?

"Ha?" Dedim Mikasa'yla bakışırken. Ardından gözlerimi karşıya çevirdim. Karşılaştığım şey ensesi oyuk sertleşmiş bir dev vücuduydu. Bir anda böyle bir şey görünce anlık bir korku yaşamış olabilirim.

...

Beni yere indirmişlerdi ve sertleşme hakkında konuşuyorduk.

"Sertleşme dediğim şey bu. Seni çıkarttıktan sonra bile dev kaybolmadı. Oldukça etkileyici, değil mi?" (Levi)

Heichou'ya dönüp konuşmaya başladım.

"Heichou, doğrusu deve dönüşmeden önce üzerinde 'Sertleşme' yazan şişenin içindekini içtim."

"Evet. Bunu daha önce hiç yapmadın, ama sertleştirme gücünü kullandın ve hepimizi kurtardın. Göz açıp kapayıncaya kadar tüm bunları tasarladın ve inşa ettin. Evet, inşaat çirkin görünüyor, ama bahse girerim Surlar da böyle yapıldı. Diğer bir deyişle, şimdi Sur Maria'daki o deliği kapatmak mümkün. Yolda çok sayıda düşman ve müttefik öldü, ve bu kadar uzaklaşmak güzel değildi, ama ne kadar çirkin olsada, şu an bulunduğumuz pozisyona bakın." (Levi)

𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐈̇𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 ༒︎ ℝ𝕖𝕚𝕟𝕖𝕣 𝔹𝕣𝕒𝕦𝕟༒︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin