9. BÖLÜM

634 53 22
                                    

Selam!

Sonunda cuma günü ve tatile gircez! Benden mutlusu yok. Sonunda akşama kadar uyuyabilecegim.

Ama tek sorun şu, her yerim sızlıyo ve boğazım çok kötü. Ölecem en sonunda yemin ederim. Annem de gelmiş yine bana kiziyo. Yok neymiş bu soğukta t-shirt giyiyomuşum. Neyse çok boş yaptım.

Hadi siz bölümü okuyun.
___________________________________________

"Bölgedeki tüm devleri sürdük! Otuz saniye kadar geçidi açacağız! Vakit geldi! İnsanlık ileri doğru bir adım daha atacak! Neler yapabildiğinizi gösterin bana!"

"Geçidi açın!"

Geçit açıldıktan sonra Erwin Danço "İleri! Şimdi surların ardında 57. Seferimize çıkacağız! İlerleyin!" Diye bağırdı.

Hızla ilerlerken birisi "Sol ileri tarafta bir tane on metrelik var!" Dedi.

Hange ise heyecan ve üzüntüyle karışık bir ses tonuyla "Midesinde ne olduğunu görmek çok ilgimi çekiyor ama onu destek bölüğüne bırakacağım!" Dedi.

Bir süre daha ilerledikten sonra Erwin Danço yine bağırarak konuştu.

"Uzun menzilli keşif düzenine geçin!"

...

Uzun süredir ilerliyorduk. Benim etrafımda Heichou ve takımı vardı. Onlar beni koruyorlardı. Ben ise halen ortaya çıkmamış olan Dişi Devin ortaya çıkmasını bekliyordum.

En sonunda sol tarafımızda ateşlenen yeşil fişekleri görmüştük.

"Oluo, sen ateşle." Dedi Heichou. Oluo da "Emredersiniz!" Diyip fişeği ateşledi.

Ben her geçen saniye daha fazla tedirginleşirken bir asker atıyla bize yaklaştı.

"Rapor veriyorum! Arkadan saldırı var! Sağ kanat ağır kayıplar verdi! Keşif düzeni işlevselliğini kaybetti! Bu mesajı sol tarafa iletin lütfen!"

"Duydun mu, Petra? Git."

"Emredersiniz!"

Evet Dişi Dev geliyor. O devleri de o çağırmıştı yüksek ihtimalle.

Ben kara kara düşünürken sağ tafta siyah fişek ateşlendi.

"Anormaller!"

"Riu, sen ateşle." Diyen Heichou'nun üzerine siyah fişeği ateşledim.

...

Erwin Danço'nun emri üzerine dev ağaçlar ormanına girmiştik. Bir süredir ormanın içinde ilerliyorduk. Çok az kalmıştı. Birazdan Annie gelecekti. Korkuyorum, ölmeyeceğimi bilsem bile korkuyorum.

Ne yapmalıyım halen karar veremedim. Levi takımını kurtarmalı mıyım? Onları kurtarırsam animenin gidişhatı ne kadar değişir? Kesinlikle bilmiyorum. Ama animenin değişmesi riskini alamam. Bu benim aleyhime olabilir. Malesef ki onların ölümüne göz yumacağım.

Ben kendi içimde düşüncelere dalmışken birisi bağırarak konuştu.

"Siyah duman!"

"Tam arkamızda!"

"Sağda peşimize düşen şey bu mu?"

"Herkes kılıçlarını çeksin. O şey ortaya çıkmaya karar verirse buna zamanımız olmayacak. Hızlanın!" Kendi kılıçlarını çektikten sonra emir verdi Heichou.

Arkamı dönüp bakmıştım ki Annie gözümün önünde iki askeri de öldürdü.

Hemen korkuyla önüme dönüp kendimi sakinleştirmeye çalıştım. O sırada ise diğerleri Heichou'ya emir vermesi için yalvarıyordu.

𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐈̇𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 ༒︎ ℝ𝕖𝕚𝕟𝕖𝕣 𝔹𝕣𝕒𝕦𝕟༒︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin