Bu gün hastaneye gittik varya üfffff çok kötüydü. Her yerde insancıklar vardı. Birde bir o yana bir bu yana gidip gidip geliyoruz. Bacaklarım koptu. Iy neyse sinir oldum. Nefret ederim hastanelerden.
Daha fazla boş yapmim siz okuyun.
___________________________________________Ellerinde yiyecek çuvalları ile gelen Armin, Jean ve Sasha üzerine ben ve Eren aynı anda sinirle bağırdık.
"Hey! İçeri girmeden önce ayakkabılarınızdaki toz ve kirleri temizlediniz mi?!"
Ben ve Eren iki saattir yerleri süpürüyorduk ve gerçekten bıkmıştık.
"Ha? Hayır yapmadık. Taşıdığımız şeyleri göremiyor musunuz?" Dedi Jean tek kaşını kaldırırken.
"Umrumda bile değil! Git geri süpür lan orayı! İki saatten beri etrafı süpürüp duruyoruz!" Dedim.
Jean alayla bize bakmış ve ardından salına salına gidip sandalyeye oturmuştu.
İşte bu bir savaş ilanı!
Ben ve Eren tam onu gebertmeye gidecektik ki içeriye Mikasa ve Historia girmişti.
"Biz geldik." Dedi Mikasa ellerinde odunlarla. Aynısı Historia'da da vardı.
"Bekle, yakacak odun mu topladınız?" Diye sordu Armin.
"Formda kalmak zorundayım."
"Bir dev tarafından yaralanmıştın. Dinleniyor olmalıydın." Dedi Armin endişeyle.
"Onu durdurmaya çalıştım ama beni dinlemedi. Onu mekik çekerken gördüm." Dedi Eren.
Tabi Jean da sinirlenip "Gözetlemeye nasıl cürret edersin?!" Demişti.
Yine bunlar kavga edecekler, hiç de onları çekecek halim yok. Kısacası ne halleri varsa görsünler. Ben diğerlerinin yanına gideceğim.
Ah bu arada yeni Levi Bölüğü olarak biz seçildik. İşte o gün Petra ve diğerlerinin ölümüne engel olmamamın sebebi buydu. Ah... Tüylerimin diken diken olduğunu hissediyorum.
"Sasha, az önce çantana ne koydun?" diyen Armin ile kendime geldim.
"Ekmekle ilgili olan hiçbir şey."
"Neden, sen!" (Jean)
"Geri ver!" (Eren)
"Hey odaklan! Kaptan gelmeden önce temizliği bitirmeliyiz!"
"Ekmeği geri bırak."
"Bu kargaşa ne hakkında? Şimdiye kadar kaç kere kavga ettiniz? Gıda rezervlerimiz değerlidir." (Levi)
Heichou elini masanın altında gezdirip geri çekti ve bir göz attı. Ardından bize dönüp "Size yeterince zaman verdiğime eminim. Her neyse. Temizlik işini başka bir zaman tartışacağız. Riu, Hange denemeyi başlatmak istiyor." Dedi.
"Tamam." Diyip onayladıktan sonra bir süre etrafı süzmüş ardından kaşlarını çatıp "Esther denen velet nerede?" Diye sormuştu.
Doğru ya, o da Levi bölüğündeydi. Sürekli bana kötü bakışlar atıyordu. Ondan kaçıyordum. Hep birilerinin yanındaydım ve asla yanlız kalmıyordum. Bu hallere düştüğüme inanamıyorum.
Armin cevapladı Heichou' yu.
"Heichou, o halen uyuyor. Uyandırmaya çalıştık ama bizi geri yolladı."
Tamam belki Reiner onu da benimle kaçırmaya çalışırken ben dönüşünce yaralanmış olabilir ama bokunu çıkarttı o da.
Kaşı atan Heichou "O veledi şu saniye uyandırn. Hemen!" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐈̇𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 ༒︎ ℝ𝕖𝕚𝕟𝕖𝕣 𝔹𝕣𝕒𝕦𝕟༒︎
FanfictionOn dört yaşındaki bir lise öğrencisi, markete giderken yaşadığı kaza sonucu hayatını kaybeder ve fanı olduğu anime olan Attack On Titan dünyasına reenkarne olur. Hemde animenin başrolü olan Eren'in ablası olarak! ...