7 yıl sonra
"Babaaa ben geldimmmm."
"Hoş geldin Harry."
Louis küçük oğlanın saçlarını karıştırdı.
"Aç mısın?"
"Kurt gibi."
Bunu demesiyle Louis'in yüzü düşmüştü. Liam... O günden sonra Niall ve Harry ile birlikte başka bir yere taşınmışlardı. Zayn ve Liam ise orada kalmıştı. Bunca senedir iletişim bile kurmamışlardı. Ama Harry'nin dediğine göre geçenlerde ikisi okul çıkışında sokağın başında onu izliyorlarmış. Harry çok küçük olduğu için onları hatırlamıyordu ama onu izleyen yabancıları görünce biraz korkmuştu.
"O zaman koş bakalım ellerini yıkamaya. Niall da birazdan gelir."
Louis masayı hazırlarken kapı çalmıştı.
"Hoş geldin Niall."
"Hoş buldum Louis. Bizim yaramaz geldi mi?"
"Geldi geldi. Seni bekliyorduk biz de masa hazır gel."
Harry de merdivenlerden zıplaya zıplaya inip Louis ve Niall'ı öpücüklere boğmuştu.
"Ee Harry okul nasıldı?"
"Her zamanki gibi çok eğlenceli. Hatta bugün birinin parmağı kanadı. Ben de şey dedim 'Babalarım bunu görse hemen üstüne atlarlardı.' "
Niall ve Louis şok olmuş bir şekilde Harry'e bakıyordu. Oh artık büyüdüğü için çenesini tutamıyordu. Özellikle bu yaşlarda Harry fazla meraklı olmuştu ve her şeyi soruyordu.
"Bebeğim neden böyle bir şey söyledin?"
"Ama baba yalan mı? Siz kanı çok seversiniz. Hatta geçen düştüğümde dizim kanadı diye Niall babama 'Dayanamıyorum onu götür burdan' dedin.' Sonra kan torbalarıyla dolu bir dolabınız var onu da gördüm hatta gözleriniz bile kan renginde!"
Ve evet fazla meraklı olduğu için de ondan bir şey saklayamıyordular. Niall araya girdi.
"Senin dilin çok uzamış bakıyorum yaramaz. Ama her gördüğün şeyi dışarda anlatamazsın."
Harry suçluymuş gibi başını öne eğdi.
"Ama baba bana hiçbir şey anlatmıyorsunuz merak ediyorum. Hem anlatırsanız söz kimseye söylemem."
"Bak sennn bir de bizimle anlaşma yapıyor gel bakayım buraya senin tüm kanını içeyim de gör."
Harry çığlık atarak koşmaya başladı Niall ise peşinden koşuyordu onu koltuğa yatırıp gıdıklamaya başladı.
"Haa dur hahhaaha babaa yapmaaaa."
"Niall biraz bana da bırak çok susadım."
Harry gözlerini büyütüp Louis'e baktı.
"Hayır hayırrr babalar beni yiyemezsinizzzzz."
Louis onun yanaklarını ısırırken Harry daha çok çırpınıyordu.
"Hmm neden ama çok lezzetli görünüyorsunuz biraz da kolunuzdan bir ısırık alayım."
Louis bunu derken dudaklarını büzmüştü. Üçü biraz boğuştuktan sonra nefes nefese kalmışlardı o sırada kapı çaldı. Niall yerinden kalktı.
"Ben bakarım."
Kapıyı açtığında kimse yoktu sadece yerde duran sarı bir zarf vardı. Eline alıp içeriye geçti.
"Niall kim gelmiş?"
"Bilmiyorum kapının önünde bu vardı."
Niall zarfı okumak için açtı. Ve okuduğunda dehşete düştü.
"Ne yazıyor?"
...
"Niall?"
Louis elindeki zarfı hızla alıp okudu.
"Onu alacağız."
Zarf elinden düşmüştü. Koşarak Harry'e sarıldı. Sımsıkı. Onu kimse alamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INFINITY
FanficÜç vampir ve bir kurtun yaşadığı eve bebek gelirse ne olur? Üstelik bu bebek insansa...