Önceki bölümlerde Hector'u nasıl tarif ettim hatırlamıyorum ama kafamda tam olarak canlanan Hector buydu. (Hector'u bu kadar yakışıklı hayal etmemeliydim sorry jdmxnd) Keyifli okumalar🩸
Hector Harry'nin tüm kanını içerken zevk mırıltıları çıkarıyordu. Harry ise acı çekerek yerde kıvranıyordu çığlık atacak gücü kalmamıştı. Yavaştan gözleri kaymaya başlamıştı. Louis ise bu görüntü karşısında şoka girmişti. Bebeği acı çekiyordu. Zayn anında Hector'un üstünden Harry'i çekip karşı duvara fırlattı. Liamla birlikte Hector'un adamlarıyla uğraşırken Niall Harry'nin yanına koşmuştu.
"Zehri çıkartmamız lazım!"
Niall o gün annesini kurtaramamıştı ama şimdi oğlunu kurtarmak zorundaydı. Bunu kendi kendine tekrar hatırlattı ama Harry'nin damarından akan kanın kokusu Niall'ı çıldırtıyordu. Hayvan kanı içmeye alışmışlardı ama hiçbir hayvanın kanı insanınkiyle eş değer değildi.
"YAPMAK ZORUNDAYIM! YAPABİLMELİYİM!"
Niall kafasını sağa sola sallayıp gözyaşlarına boğulmuştu dişlerini kendi koluna geçirmişti. Louis'i sarsmaya başladı.
"LOUİS! LOUİSSS!"
Onu kendine getirmeye çalışıyordu ama sonuç hüsrandı.
"KENDİNE GEL LOUİS OĞLUM ÖLÜYOR YARDIM ET!"
Gözyaşlarından etrafı buğulu görüyordu yerde bayılmak üzere olan Harry bulanıklaşmıştı.
"Louis yalvarırım Louis ÖLMEK ÜZERE!"
Bu iki kelime Louis'in beyninde şimşek gibi çakıp kendine gelmesine neden oldu hemen Harry'nin kolunu dişleri arasına aldı. Harry bayılmak üzereyken acıyla gözlerini tamamen açtı. Louis içinden sürekli sadece zehri çıkart! daha fazlası yok! sadece zehri çıkartacaksın... gibi telkinlerde bulunuyordu. Ama uzun süredir insan kanı içmemiş vampir tarafı bu zevkten vazgeçemiyordu. Niall yanına koştu.
"Louis yeter."
Louis hem bırakmak istiyor hem bırakamıyordu. Çaresizlikten ağlıyordu. Harry artık bayılmıştı ve teni beyazlamaya başlamıştı. Louis'in kafasında Zayn'in sesi yankılandı. "Onu sen dönüştüreceksin!"
"Louis lütfen bırak! Zehri aldın."
Niall Louis'i kolundan çekip Harry'den uzaklaştırdı. Louis çekildiği an zehri kusmaya başladı. O sırada Hector ve adamları büyük ölçüde hırpalanmıştı. Nancy koşarak Harry'i kucakladı. Liam tam kurt formuyla atılacaktı ki Zayn durdurdu.
"Liam dur."
Liam Zayn'i takmayıp yine atılacaktı ki Zayn önüne atladı.
"Hastaneye götürecek!"
Nancy koşmaya başlarken diğerleri de peşinden gidiyordu. Hector'un adamı olan Nancy Harry'i kurtarıyordu...
Hastaneye geldiklerinde Harry hemen sedyeye yatırıldı ve muayeneye alındı. Doktora bir hayvan tarafından ısırıldığı söylendi. Harry'e hemen kan nakli yapılmaya başlandı. Hepsi dışarda beklerken doktor yanlarına geldi.
"Harry Styles'in yakınları siz misiniz?"
Niall başını kaldırdı.
"Babasıyım."
"Biraz daha geç kalınsaydı ölebilirdi. Çok fazla kan kaybetmiş yaşı küçük olduğu için kendini toparlaması uzun sürebilir. Şimdilik kan veriyoruz daha sonra odaya alacağız geçmiş olsun."
Louis atıldı:
"Onu görebilir miyim?"
"Odaya alındığında elbette."
Louis teşekkür eder gibi başını salladı. Liam elini Zayn'nin çenesine koyup burnuna baktı.
"Burnuna baktır istersen."
"Vampir olduğumu unutuyorsun kurtçuk."
"Sana etrafta bana kurtçuk dememeni söylemiştim."
Zayn hafifçe sırıttı.
"Oysa sana evde kurtçuk demem hoşuna gidiyordu."
Liam gözlerini devirdi.
Hepsi çok hırpalanmıştı ama şu an tek umursadıkları Harrydi. Nancy ayaklarını çarpraz bir şekilde atmış duvara yaslanıyordu. Niall ise doktorla birlikte gitmişti. Louis ise ellerini başına koymuş sessiz sessiz ağlıyordu. Yaşı küçük olduğu için toparlaması uzun sürebilir. Onun bu yaşta arkadaşlarıyla eğlenmesi gerekirdi. Tek derdi sınavları olmalıydı. Ama o bir vampir tarafından kaçırılıp az kalsın öldürülecekti. Öldürülecekti... Louis aniden bağırarak duvara yumruk attı.
"SENİ BIRAKINCA HER ŞEY DÜZELİR SANDIMMM. APTALIN TEKİYİM. SÖZ VERMİŞTİM SENİ HİÇ BIRAKMAYACAKTIM! PİÇİN TEKİYİM! ÖZÜR DİLERİM YEMİN EDERİM ÖZÜR DİLERİM BEBEĞİM. BEN ÇOK KÖTÜ BİR BA-"
Söyleyemedi babanım diyemedi... Oysa o onun öz babasından bile daha çok babasıydı. Her şeyden koruyabileceğine inanmıştı. Ama minik bebeğini koruyamamıştı...
Uzun zamandır yazamıyordum üzgünüm bir anda yazdım ve saldım. Sizi seviyorum küçük vampirlerrr🧛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INFINITY
FanfictionÜç vampir ve bir kurtun yaşadığı eve bebek gelirse ne olur? Üstelik bu bebek insansa...