10 yıl sonra
Küçük Harry artık büyümüş ve on sekiz yaşına gelmişti. Bu yaşına kadar Louis öğrendiklerini göz ardı atmış ve Harry'i küçük oğlu olarak sevmeye devam etmişti. Ama Harry artık büyümeye başladığında Louis de ondan uzaklaşmaya başlamıştı. Zayn'in gördüklerinin gerçekleşmemesi için Louis'in yapabildiği tek şey buydu. Ama Harry'nin artık gerçekleri öğrenmesi gerekiyordu. Çünkü Louis'in ondan uzaklaşması Harry'i üzmeye başlamış ve ergenlikle birlikte de içine kapanmıştı. Babasının artık onu sevmediğini düşünütordu. Bu yüzden Niall onu yalnız bırakmamaya çalışıyordu ama Louis'in yerini doldurmuyordu.
"Louis bunu söylemenin vakti geldi."
"Biliyorum. Ama bizden nefret edecek."
"Hayır Louis. Harry öyle bir çocuk değil onu sevgiyle büyüttük sevginin kan bağıyla olmayacağını anlayacaktır."
Louis umutsuz bir şekilde başını salladı ve odanın kapısını tıklattı.
"Harry girebilir miyiz?"
Harry Louis babası geldiği için şaşırmıştı demek onu hâlâ seviyordu sevinçle yerinden kalkıp kapıyı açtı.
"Babaaa!"
Cıvıldayarak babasına sarıldı.
"Demek hâlâ beni seviyorsun."
Dediğiyle Louis'in kalbi kırılmıştı. O onun küçük bebeğiydi nasıl öyle düşünürdü? Yoksa sevgisini yeterince gösterememiş miydi?
"Harry o nasıl söz ben seni hep sevdim sevmeye de devam edeceğim."
Harry hüzünle başını eğdi.
"Ama son zamanlarda benden uzak duruyorsun beni sevmediğini düşündüm. Yoksa sizi üzecek bir şey mi yaptım? Çok özür dilerim."
Niall Harry'i yatağına oturttu.
"Harry hayır bizi üzecek hiçbir şey yapmadın hiç bir zaman hem de. Sen hep akıllı ve sevgi dolu bir çocuktun. Şimdi büyüdün ama hiç bir şey değişmedi."
Harry'nin kafası karışmıştı. Madem hiçbir şey yapmamıştı ve babaları onu sevdiğini söylüyordu o zaman neden eskisi gibi değillerdi? Niall Harry'nin düşüncelerini böldü.
"Bak Harry artık on sekiz yaşındasın ve sana anlatacağımız şeyleri anlayacağını umuyoruz. Ama gerçek ne olursa olsun seni hep seveceğiz ve yanında olacağız."
Harry korkuyordu belki de hiç büyümemeliydim diye düşündü. Küçükkem her şey daha güzeldi. Şu an hangi gerçekleri duyacağını merak ediyordu.
"Dinliyorum baba neyi söyleyeceksiniz?"
Louis Harry'nin yüzüne bakamıyordu. Harry'nin nasıl tepki vereceğinden korkuyordu. Diğer düşünceleri ise hiç aklına getirmek istemiyordu. Ama Niall sadece bu konuyu değil Harry'nin küçükken ısrarla sorduğu soruları da açıklamak istiyordu.
"Hadi hep beraber aşağıya inelim."
Louis kaşlarını kaldırmıştı. Niall vaz mı geçmişti? Aşağıya indiklerinde Liam ve Zayn televizyon izliyordu.
"Çocuklar televizyonu kapatabilir miyiz? Konuşacaklarımız var."
Zayn o günün geldiğini anlamıştı. Televizyonu kapattı ve yerinde doğruldu.
"Hey tam yerinde ama ya! Bay Horan çok önemli konunuzu sonraya alın."
Zayn Liam'ı dürttü. Harry Niall ve Louis de karşılarına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INFINITY
FanficÜç vampir ve bir kurtun yaşadığı eve bebek gelirse ne olur? Üstelik bu bebek insansa...