Herkes işe gittikten sonra bebek ve Zayn yanlız kalmıştı. Bebek bir koltukta Zayn diğer koltuktaydı. Zayn gözlerini dikmiş bebeğe bakıyordu. Bu bebek onların başına bela açacaktı görmüştü. Ondan kurtulmalıydı. Ufaklık sanki bunu anlamış gibi ağlamaya başlamıştı. Çok ağlıyordu 'beni kurtarın' der gibi. Zayn mutfaktan getirdiği biberonu uzattı. Biberonda olması gereken süt değil kandı. Bebek içmek istemese de Zayn burnunu sıkıp zorla içirmeye başladı.
"Hadi güzel bebek sorun çıkarma bak annene kavuşacaksın."
O sırada kapının açılmasıyla Louis göründü. Bir şeylerin ters gittiğini hissetmişti.
"Zayn neredesiniz?"
Louis koşturarak salona geldi. Zayn'in elindeki kanlı biberonu görür görmez donakalmıştı. Biberonu alıp fırlattı.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun öldüreceksin onu!"
"Ölsün."
Bu sefer iki göz de kırmızıya dönmüştü.
"Seni şuracıkta öldürürüm Zayn."
"Bunu yapacak kadar cesaretli değilsin."
İkisi boğuşurken bebek kusmaya başlamıştı. Louis koşarak bebeğin yanına gitti. Gözleri buğulanmıştı.
"Ölme ölme lütfen!"
Telefonunu çıkarıp Niall'ı aradı.
"Niall Harry kusuyor."
"Ne neden ne oldu?"
"Kan. Sonra anlatırım ne yapmalıyım?"
"Tamam öncelikle sakin ol kusması iyi bir şey onu hemen hastaneye getir."
"Tamam geliyorum."
Harry'i kucakladıktan sonra Zayn'e ters bakışlar atıp evden çıktı.
"Durumu iyi Louis."
"Ohh çok korktum Niall bir şey olacak diye."
"Nasıl oldu bu?"
"Zayn biberonuna kan koymuş."
"Ne iyice delirdi bu. Küçücük bebeği öldürmeye çalışmak da ne?"
"Onu Zayn ile yanlız bırakamayız bir daha ben işi bırakacağım."
"Emin misin Louis?"
"Eminim Niall."
Eve geldiklerinde Harry mışıl mışıl uyuyordu. Çok hızlı büyüyordu. Saçları daha çok uzamıştı. Louis onu koklayarak öptü. Evet bir vampirin bebekle bu kadar yakın olup dayanabilmesi mucize.
"Ben onu yatırayım."
Niall başını salladıktan sonra Zayn ile konuşmaya gitti.
"Girebilir miyim?"
"Gel."
"Zayn bu aralar seni hiç iyi görmüyorum sorun ne? Masum bir bebeği öldürmeye çalıştın."
"Sorun ne mi!? O bir insan. Üstelik tehlikeli bir insan."
"Ne demek tehlikeli bir insan."
Zayn gözlerini kaçırdı.
"Zayn ne gördün anlat."
"Bir şey görmedim."
"Nereden bu kadar eminsin o zaman?"
"Anlatamam."
Anlatırsa onu hiç bırakmazlardı.
"Zayn anlat ki başımıza ne geleceğini bilelim ona göre tedbir alalım."
"Alacağımız en iyi tedbir onu burdan yollamak."
"Onu burdan götürmeyeceğim Zayn aklına sok bunu. Anlatmadığın sürece başımıza her ne gelirse sorumlusu sensin."
Niall hışımla odadan çıkıp yan odaya girdi. Louis Harry'i bacaklarına yatırmış seviyordu. Elbette bu ilginin Niall da farkındaydı. Louis'i daha önce hiç böyle görmemişti. Bebeğin yanından bir dakika bile ayrılmıyordu.
"Keyfiniz yerinde."
"Evet baksana çok güzel Niall."
"Gerçekten öyle."
"Louis bu bebeği daha önce görmedik hayatımıza yeni girdi ama hepimizden daha çok sen seviyorsun onu."
"Ama bir tek benim kucağımda huzurlu beni istiyor."
Niall tek kaşını kaldırdı.
"Sadece o yüzden mi?"
"Ah hadi ama Niall bebek işte herkes sever bebekleri beni de iyi hissettiriyor. Küçücük bebeğe aşık olmadım ya."
İkisi de gülüp birbirine baktı. Harry ise sadece Louis'e.
Şimdilik aşık olmadın ama ilerde ne olacağını kim bilir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INFINITY
FanficÜç vampir ve bir kurtun yaşadığı eve bebek gelirse ne olur? Üstelik bu bebek insansa...