"Harryy!"
"BABAA!!"
İkisi birbirine sımsıkı sarıldı.
"Siz gelene kadar ağladı."
Liam Harry ile ormanda biraz oyalandıktan sonra tekrar eve gelmişlerdi. Louis oğluna sarılıp saçlarını okşadı.
"Bebeğim korkma bak burdayız."
"B-Baba ben çok korktum kalbim o kadar çok acıdı ki size bir şey oldu sandım."
"Şşş tamam bir şey olmadı olmayacak."
En azından Louis öyle umut ediyordu ama Zayn'in umudu yoktu. Gördükleriyle boğuluyordu. Artık anlatmalıydı daha fazla taşıyamıyordu.
"Louis onu yukarı çıkart."
Louis Harry'i odasına götürüp üstünü çıkarttı.
"Hadi bakalım ufaklık doğru banyoya."
"Ama sen? Yoksa büyüdüm diye artık benimle banyo yapmak istemiyor musun?"
Louis ona yaklaşıp gamzelerini öptü.
"Hayır küçük sincap Zayn abinin bizimle konuşacakları varmış söz veriyorum bundan sonra tüm banyolar beraber."
"Baba?"
"Hmm."
"Seni çok seviyorum böyle kalbime sığmıyorsun."
Louis gülümsedi sevgi için kan bağına gerek yoktu onun da bu sevgi kalbine sığmıyordu ona bir şey olsa ondan çok onun canı yanardı.
"Senin o minik kalbini yerim. Ben de seni çok seviyorum kendine bunu hep hatırlat."
******
Louis aşağı indiğinde konsey toplantısı varmış gibi herkes gergindi. Zayn'in amlatacakları bugün dönüm noktası olacaktı. Louis Zayn'in karşısına oturdu.
"Dinliyorum."
Louis'in Zayn'in karşısına oturması Zayn'i daha çok geriyordu kelimeler ağzından çıkmak istemiyordu.
"Zayn lütfen."
"Bak Louis bunu ben ben nasıl anlatacağımı bilmiyorum benim için çok zor."
"Anlat da kurtul artık Zayn! Kurtul bu yükten ne olursa olsun anlat!"
Niall elini destek olmak istercesine Louis'in omzuna koydu Liam ise Zayn'in. Zayn gözlerini kaçırıp kısık sesle söyledi.
"O ölecek."
Ölüm. Ölüm. Ölüm. Bu kelime Louis'in beyninde yıldırım etkisi yarattı.
"Kim?"
Louis düşündüğü kişi olmaması için oyalanmaya çalışıyordu.
"H-
"Sus!"
"Louis b-"
"Daha fazla konuşma git burdan."
"HAYIR LOUİS BU SEFER GİTMEYECEĞİM!"
Louis dişlerini çıkartıp Zayn'e atıldı. Niall ve Liam araya girdi.
"LOUİS YETER KENDİNİ KONTROL ET!"
Niall'ın sabrı tükenmişti.
"O BENİM DE OĞLUM! ŞİMDİ ŞURAYA OTUR VE DİNLE!"
Louis'in gözleri eski haline döndü ve sinirle yerine oturdu.
"Zayn devam et."
Zayn'in gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. Louis işini daha da zorlaştırıyordu devamına gücü yoktu.
"DEVAM EDEMEYECEĞİM LANET OLSUN KEŞKE GÖRMESEM LANET OLSUN NEDEN BÖYLE BİR ÖZELLİĞİM VAR NEDEN NEDEN!!"
Liam Zayn'e sarılıp ona destek oldu. Liam da bilmiyordu ona da anlatmamıştı sadece ona güvenip buraya gelmişti.
"Zayn tamam bugünlük yeter."
Zayn başını iki yana salladı.
"Olmaz Liam bununla yaşayamıyorum artık başladım devamını getireceğim."
"ZAYN KONUŞ DEVAM ET KİM ÖL- ONLAR MI?"
"Sen."
Louis aklını kaybetmek üzereydi. Duyduklarını idrak edemiyordu. Yalandı. Zayn yalan söylüyordu.
"YALAN SÖYLÜYORSUN ONU BIRAKAYIM DİYE SÖYLÜYORSUN ONU ZATEN HİÇ İSTEMEDİN SEN DE LİAM DA! O BENİM OĞLUM BEBEĞİM ONU NEDEN ÖLDÜREYİM! O ÖLÜRSE BEN DE ÖLÜRÜM DUYDUN MU BENİ ZAYN O ÖLÜRSE BEN DE ÖLÜRÜM ONU BIRAKMAYACAĞIM!!"
Liam da daha fazla dayanamıyordu bedeni dönüşmek için onu zorluyordu.
Niall konuşmaya başladı.
"Louis bağırmayı kes artık. Harry uyanacak."
Louis önündeki masayı devirip bardakları karşı duvara fırlattı.
Niall Liam'ı alıp dışarı çıktı.
Zayn Louis'e yaklaşıp gözlerinin içine baktı. Elini onun kalbine koyup devam etti.
"Buraya sahip çıkmadığın sürece o ölecek. Onu aşkın öldürecek."
Louis'in sol gözünden kalbine doğru gözyaşı döküldü.
"O benim oğlum Zayn o benim oğlum bebeğim."
"Değil Louis en başından beri değildi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INFINITY
FanficÜç vampir ve bir kurtun yaşadığı eve bebek gelirse ne olur? Üstelik bu bebek insansa...