Eve geldiklerinde Louis Harry'i odasına taşıdı. Üstünü örtüp çıkmak üzereyken Harry elini tuttu.
"Benimle uyu."
Louis onu hasta olduğu için kıramadı ve örtüyü açıp içine girdi. Yorgun bir gülümsemeyle Louis'e bakıyordu.
"Seni özledim baba."
Baba. Küçükken Harry'nin ağzından duymayı en sevdiği şeydi. Ona her baba dediğinde gözleri parlardı. Şimdi ise acı veriyordu bu kelime. Harry babasının yanağına dokunup tekrar konuştu.
"Sen beni özlemedin mi?"
Çok. Dedi içinden Louis. Özlememek mümkün müydü bebeğini?
"Özledim."
"Bana söyleyemediğin şeyler canımı yakıyor."
Söylerse canının yanacağını daha çok biliyordu Louis.
"Uyumalısın."
"Artık büyüdüm her şeyi anlatabilirsin."
Louis ufak bir tebessüm etti. Ona sarılıp saçlarını okşadı.
"İyi uykular Harry'm."
*****
Harry uyuduktan sonra Louis üstünü değiştirip çocukların yanına gitti. Niall Liam ile yemek yapıyordu.
"Uyudu mu?"
Louis başını sallayıp kendini koltuğa attı ve başını ovmaya başladı.
"Sen de yorgunsun uyusaydın."
Zayn'in sesiyle gözlerini araladı.
"Ona anlatmamı istiyor."
"Anlatamazsın."
"Zayn o artık küçük değil. Büyüyünce anlatırım diyip geçiştiremiyorum."
"Ona ne söyleyeceksin Louis? Biz aslında doğuştan birbirimize bağlıyız ve bu yüzden öleceksin mi?"
Louis sinirle başını elleri arasına alıp gözlerini kapattı. Her şey üstüne geliyordu.
"Ondan kaçamıyorum. Bıraktığımda neler oldu gördün."
"Kaçma yanında ol."
"Yanında oldukça-
Zayn şaşkınlıkla Louis'e baktı.
"Aklından bile geçirme. Sadece yanında oldukça ona anlatamamak zorlaşıyor."
Zayn'nin anlattıklarından sonra gördüğü rüyalar onu istemsiz etkiliyordu. Harry'nin yanında oldukça Louis için her şey zorlaşıyordu. Harry onu hâlâ babası olarak görürken onun böyle rüyalar görmesi utanç verici geliyordu. Yemek hazır olduğunda Liam iştahla yerken diğer üçlü kanlarını içiyordu. Liam ise onlara tiksintiyle bakıyordu.
"Nancy birazdan buraya gelecek."
Louis yumruğunu sıktı.
"O kadın neden evimize geliyor Niall."
"Anlatacakları varmış."
"Onun anlatacakları hiç bitmez zaten."
"Haksızlık etme yardım etmeseydi oradan çıkamazdık."
"Çok tehlikeli. Ne yapmaya çalışıyor belli değil."
"Gelince öğreneceğiz."
Hepsi yemeğini bitirdikten sonra Niall Harry'i kontrol etmeye gitti. Durumu iyiydi vücudu yorgun düştüğü için hâlâ uyuyordu. Zilin çalmasıyla Louis kapıyı açtı. Gelen kişiyi gördüğünde sinirle soludu Nancy ise onu umursamadan içeriye geçti. Koltuğa yerleşip siyah topuklu botlarını orta sehpaya uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INFINITY
FanfictionÜç vampir ve bir kurtun yaşadığı eve bebek gelirse ne olur? Üstelik bu bebek insansa...