Глава 14

87 6 1
                                    

Беа
Събудих се в една бяла стая вързана за системи. Имах и страни неща в носът.
В стаята имаше само някаква сестра.
Аз: Ти..
Сестрата: Не говорете. Ще извикам докторът.
След 5 минути и докторът беше тук.
Докторът: Имате късмет, че не е оцелено нещо важно, но имате няколко конеца които ще махнем след седмица. Почивайте си и яжте! Пред анорексия сте. Ще ви сложа успокоителни, пък като се събудите ще ядете.
Аз: Добре.
И пак заспах посред бял ден.

Алексей
Ще убия този идиот който ми е сложил преспивателно! Изкъпах се, облякох си нормални дрехи и тръгнах към болницата.

Болницата

Сестрите пак не ме допуснаха в стаята и. Било прекалено опастно пък те могли да влизат, а работят с толкова много заразени.
Елена дойде по едно време.
Елена: Нещо казаха ли ти?
Аз: Нищо ново. Кой ме приспа?
Елена: Незнам.
И извъртя очите.
Докторът: Вие ли сте родителите на Беатрис?
Аз: Аз съм и приятел.
Докторът: Добре, извинете. Събуди се преди часове, но я сложихме пак да спи.
Елена: И защо?
Докторът: Важен и е сънят. Възможно ли е в семейството ви да има някой с анорексия?
Елена: Не. Имах депресия, но това беше след раждането им.
Докторът: Това може да я е докарало до това състояние.
Елена: Дори не са могли да мислят.
Докторът: Има влияние. Решихме да я пратим по рано вкъщи, но след седмица конците ще бъдат премахнати.
Аз: Зареди един куршум конци?
Докторът: Да. Довиждане.
Елена: И на мен ми трябваха конци преди 17 години.
Аз: На мен не са ми трябвали никога.
Елена: Странно. Е, ще тръгваме ли?
Аз: Оставам тук.
Елена: Няма да ни допустнат. Виж момчетата са също тук. И за жалост трябва да се работи.
Аз: Забравих.
Трябваше да занесем дрогата на някакъв с Кристиян.

При складовете
??: Смирнов и Гарсия. Не ви ли е страх?
Аз: И защо?
??: Все пак.. аз съм най- опастният тук.
Аз: Дори не ти знам името.
??: Ще го узнаеш скоро. Как е дъщеря ти, Гарсия? Чух за престрелката. Малката била опастна като майка си.
Кристиян: Не говори за нея!
??: Знаеш кой стои зад това?
Кристиян: Да. Ето ти стоката.
Единият я пробва и след това тръгнахме.
Аз: Защо не каза че знаеш?
Кристиян: Защото е било нареждане което е било извършено преди 17 години.
Аз: От кой?
Кристиян: От бащата на Елена. Казал е, че независимо какво се роди, трябва да бъде убито, но тогава не е знаел, че са близнаци и онзи затова стреля по нея.
Аз: Кой знае още за сделката?
Кристиян: Само един е бил доколкото знаем, но все някъде ще бъде и някой друг.
Аз: И тогава всички ще сме до нея. Защо Дамяно не е такава прицел?
Кристиян: Тя е момиче. Рядко срещане е да има активна жена в такива работи.
Аз: Глупости. Познавам много.
Кристиян: Но са жени на познати лица?
Аз: Да.. добре, но тя има смесена кръв на две силни фамилий.
Кристиян: Точно затова е и търсена. Дамяно няма да го убият, така ще започва война, но нея? Нея ще я убият ако не започне да и се чува името навсякъде.
Аз: Колкото и да не ми харесва може би трябва. Не се знае до кога ще живеем...

His or her'sDonde viven las historias. Descúbrelo ahora