-És mi történt anyáddal?
-Miért kérded? - fordultam felé egy pillanatra.
-Mert úgy beszéltetek róla mintha már elmúlt volna. Elhagyott? - nézett rám mire én csak elfordítottam a fejem és a már félig üres sörösüvegre néztem amit a kezeim között szorongattam.
-Igen, de nem önszántából.
-Kényszerítették? Mert ha igen akko- - vette kicsit idegesebbre a hangját.
-Az égiek hívták... - vágtam közbe mondandójába. - Ő is angyal lett. - tekintettem mostmár fel a sötét égre, miközben csillagok milliárdjai tükröződtek vissza, az arcomon lefolyó könnyeimből.
-Sajnálom... - mondta ki nehézkesen. Itt már azért sejtettük hogy egy-egy sör nem lesz elég ehhez a beszélgetéshez, de jelen esetben, őszintén szólva, szartunk bele az egészbe. - Nem akartam semmilyen sebet felszakítani. - tekintett le bánkódóan a terasz léceire.
-Nem tehetsz róla, nem tudtad.
-Figyelj, lesz..lesz egy buli az egyik haveromnál. Ha akarsz, eljönnél velem?
-Persze hogy! - vágtam rá izgatottan mire eléggé meglepődött.
-W-Wow, nem gondoltam volna hogy ilyen gyorsan belemész. - nevetett. Aranyos amikor nevet. - Hát ennyire unalmas életed van hogy képes vagy ilyen gyorsan elfogadni a meghívást? - röhögött tovább.
Puff, jól hazavágtad a hangulatot...
-Oi, ... ugye nem bántottalak meg? - kérdezte meg pár másodperc után.
-Nem, dehogy... - tetettem a sértődöttet, mire államat maga felé fordította és egy laza csókot lehelt rá. Egy másodperc múlva elhajolt és tekintetét az enyémbe fúrta.
-Ez megteszi kiengesztelésként? - húzta mosolyra a száját.
-I-Igen... - motyogtam. Elmosolyodott és újra a csillagokat kezdte el nézni.
-Nem fázol? Gyere, menjünk be. - nyújtotta a kezét de nem fogadtam el. Egy nem várt pillanatban elém állt, a hónom alá nyúlt, fölkapott a vállára és bevitt a szobába.
-Engedj el te vadbarom! - ütöttem a hátát.
-Nem.
-De!
-Nem!
-DE!
-JÓ! - mondta és ledobott az ágyára.
-Áu, normális vagy?! - háborodtam fel. Rámnézett majd bebújt mellém az ágyba.
-Bakugou..én...
-Ssh, Liba... - mormogta hajamba majd átkarolt.
Halihó!
Kérdés: Egész este vele aludjon, vagy idő közben lépjen le?
Ezt rátok bízom, kommentben írjátok meg a véleményeteket, ez alapján folytatom a sztoryt.
YOU ARE READING
Rosszfiú a szerelmem (Bakugou x reader) BEFEJEZETT
RomanceBakugou Katsuki nem a jófiúk táborát erősíti. Apja halála után ugyanis csavargó életet kezd. Lop, füvezik és verekeszik, és kb ennyiből áll az egész élete. Egészen addig amíg a régóta ott dolgozó mosogató lányt elő nem léptetik és pultosként össze h...