Untitled Part 7

494 34 5
                                    

na nem, biztos hogy nem maradok! Csak nemrég óta ismerjük egymást de már berúgtunk, lelkiztünk, és most így fekszünk egymás mellett...alatt az ágyban. Nem tudom hogy ezek össze függnek egymással-e vagy sem de egy kérdésem van: HOGY.A.FRANCBA.FEKSZIK.MINDIG.RÁM?! - akadtam ki, és eldöntöttem felkelek.

Legalábbis az agyam ezt parancsolta, de ahogy észrevettem a testem nem éppen szándékozott elhagyni a fekvő alkalmatosságot, és pluszba még 76 kiló "felesleg" volt rajtam így végleg maradtam. 

-Rendben..de csak egy éjszaka - szögeztem le inkább magamba a szabály és elaludtam. 

-----------------------------------------------------------------

Reggel, mikor felébredtem, úgy éreztem magam mint aki újjászületett (persze hogy úgy érezted magad hisz reggel fél kilencig húztad a lóbőrt). Szemem kinyitásával egyidőben az orrom és megtisztult így egy nagyon kellemes illat csapta meg az orrom.

-MMMM. Rántotta. - csaptam össze kezeimet és egy mamuszt felvéve el is indultam a konyhába. Amint beértem, megláttam a konyhaköténybe burkolózott Bakugout és akaratlanul is egy kissebb kuncogást adtam ki, ami miatt észrevet.

Arcán nem látszódott harag, vagy idegesség. Nyugodt volt....majd ez átváltott egyből egy perverz mosolyba.

-Látom jól áll a pólóm. - mosolygott rám, és észrevettem hogy tényleg egy fekete, halálfejes póló van rajtam. Kb a combom közepéig leért így takarta azt amit kell, de még így is kínosan éreztem magam benne, és elkezdtem lejebb húzgálni. - Oi, asszony! Nehogy kinyújtsd a kedvenc pólómat! - förmedt rám azonnal.

-hu? Ez a kedvenc pólód? - próbáltam meg kizökkenteni. 1-0 ide.

-Nem is érdekel téged hogy hogyan került rád ez a póló? - mosolygott vissza és éreztem hogy ugyan az játszódik le a fejében mint nekem... 2-2  

-A francba - kommentáltam ökölbe szorított kézzel. Erre Bakugou csak visszasétált és megkeverte a serpenyőben lévő reggelit, nehogy az odaégjen. 

Bakugou szemszög:

Az a hülye Liba azt hiszi hogy bármit is láttam belőle. Idióta.. Nem vagyok azért olyan kanos hogy alvás közbe megerőszakoljam. Megkértem anyámat hogy öltöztesse át. Hát azért most az egyszer nem csalódtam benne, bár mondjuk találhatott volna valami kopottam, vagy kissebb pólót ami nem takar ennyit, na mindegy, akkor ezt is az orra alá dörgölöm - folytattam gondolatmenetemet amikor hallottam kihúzódni az egyik konyhaasztal széket.


(név) szemszöge

Bementem mostmár teljesen a konyhába, és a pult mögött, a konyha közepén, volt egy nagy asztal. Kb 8 személyes lehetett, így csak megfogtam az egyik széket, és kihúztam majd ráültem. Ekkor a fiú rámpillantott egy kis időre majd tekintetét újra a fözésnek szentelte. 

-Bakug-

-Katsuki - szakított félbe - Neked csak Katsuki vagyok - fordított még mindig hátat nekem.

Már épp készültem megszólalni amikor egy zöld hajkoronát pillantottam meg az ajtón keresztül.




Rosszfiú a szerelmem (Bakugou x reader) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now