-Oi, Furahajú! Nem tud gyorsabban menni ez a tragacs? - csapkodtam idegességemben a műszerfalat.
-Figyelj Bakubro, nem léphetem át a sebességhatárt...
-Te nem, de én igen! - üvőltöttem és átvettem a vezetést. Megfogtam a kormányt és megtámaszkodtam Kirishima egyik lábán mire a kocsi kb.: 30 km/h-val lépte át 4 másodperc alatt a sebességhatárt. - Ó szóval ez volt a gáz - gondolkodtam el egy pillanatra miközben átmásztam a sofőr ülésre.
8 perc múlva meg is érkeztünk a megemlített címre. Olyan ismerős volt, de abban a pillanatban nem is gondolkoztam el jobban rajta....pedig jobban tettem volna..
Leparkoltunk egy félreeső helyen és a hegyhajút bentartottuk őrködni.
-Akkor mondom is a tervet - kezdte el felvázolni a zöld nyomi a csapat többi tagjának, de én meg nem várva mondandója folytatását, rágyújtottam egy cigire, és fegyverrel a kezembe egy határozott mozdulattal berúgtam az ajtót. A szobában egy "csapat rosszfiú" volt.
Azért tettem idézőjelbe, mert nem egy átlagos bűnözőcsoportról beszélek. Nem is tudom hogy fogalmazzam meg. Előszőr is egy fekete hajú, fehér atlétában feszített, így látszódtak égési nyomai és pircingjei. Melette egy alacsony ribi állt, késsel a kezében, pszichopata nézéssel, így egyből levághattam hogy egy kis szadista csajsziról van szó. Ezen kívűl, a kapu előtt egy másik férfit is megláttam, akinek kivételesen tudtam is a nevét: Shigaraki Tomura. - néztem rá összeszorított állkapcsal. Pár pillantás alatt ő is kiszúrt engem.
-Ó Bakugó Katsuki ha minden igaz. Rég találkoztunk. - kezdett el közeledni felém.
-Hova voltál elveszve eddig? - nevette az égetett is.
-Ismerlek varrott pofa? - kezdtem el méregetni.
-Halottátok ezt? Meg sem ismeri a legjobb haverját. - kezdett el nevetni, majd egy gyors mozdulattal megragadta hajamat és az arcától 10 centire odahúzta fejemet. - Nézz meg jobban...
-Da-bi..?!
-Ding Ding, helyes megoldás! És amúgy, nem szép dolog mások kinézetével viccelődni. - humorizált és tovább sétált. Már épp szólásra nyitottam volna a szám, de a sárga ribi megelőzött.
-Játszunk! - ordította s már nekem akart ugrani, fegyverét nekem szegezve, mikor Deku ugrott elő és blokkolta a támadását.
Már indultam is volna meg a csajnak mikor egy kék tűz vett körbe, ami egy pillanat alatt hideg jég váltott fel. Egyből a felemásra néztem aki csak bólintott, jelezve hogy ezt ő is el tudja intézni.
Miközben a harc folyt, megpillantottam egy fehér furgont. - Szóval abban van (név).
Megindultam az úton és mivel a görönygyös talaj miatt a kocsi nem tudott gyorsan menni, ezért simán utolértem. Feltéptem a hátsó ajtaját és megláttam megkötözve (név)-t, előtte pedig a világ talán egyik leggazdagabb emberét...
Hawks?!
BINABASA MO ANG
Rosszfiú a szerelmem (Bakugou x reader) BEFEJEZETT
RomanceBakugou Katsuki nem a jófiúk táborát erősíti. Apja halála után ugyanis csavargó életet kezd. Lop, füvezik és verekeszik, és kb ennyiből áll az egész élete. Egészen addig amíg a régóta ott dolgozó mosogató lányt elő nem léptetik és pultosként össze h...