2 héttel később kiengedték a lányt a kórházból, Bakugou pedig mindenben segítette és támogatta. Most indulnak haza a Bakuquaddal. A kocsiban egyszer csak Kaminari előrébb csúszik az anyósülés mellé és elkezdi nyomatni a zenét. Bakugou egyből (név)-ra/re nézett hogy nem zavarja-e de mivel látta hogy semmi baja nincs, sőt még élvezi is ezért nem szólt egy szót se csak morgolódva nézett ki az ablakon. Amint odaértek a lány lakásához, a süni segített a lánynak kiszálni az utóból, míg kirishima kivette a csomagtartóból a lány táskáját és felvitte a panelba. Mina fent készített egy kis teát és megengedte a fürdővizet, majd tiszta pizsamát is rakott neki.
-Köszönöm mindenkinek a segítséget. - mondta a lány mosolyogva, közben a robbanó sünibe kapaszkodva.
-Ugyan, nincs mit. Szívesen segítünk. Aki Bakugou barátja, az a mi barátunk is. - mondta Kirishima egy nagy cápa mosoly kíséretében, majd elköszönt és lement a kocsihoz, majd elhajtott.
Bakugou, (név), és Mina maradtak egyedül. A lány el ment fürdeni, majd leült a fiúval szembe a fotelba.
-Na akkor, mondj el mindent. - mondta a rózsaszín.
-Nincs semmi mondani valóm. - duzzogta.
-Miért rabolták el (név)-t?
-Mert pénzt akartak belőle csinálni.
-Kik?
-Tudod, még mielőtt megalapítottuk volna tudtunk kívől a Bakusquadot, azelőtt már voltak családi problémáim. A hülye anyám miatt meg muszáj volt valahogyan pénzt keresni. Ekkor botlottam bele Shigaraki Tomurába. Hamar megtaláltuk a közös hangot, amint elmondtam nekik a helyzetemet. Elkezdtünk lopni, bűncselekményeket követtünk el, és drogpartikat szerveztünk. Aztán már olyat akartak csinálni amibe én nem mentem bele ezért kiszáltam.
Szóval, igen. Ők rabolták el (név)-t, és el akarták adni egy gazdag fickónak aki lányfuttatásból és emberkereskedelemből él. Őt még talán te is ismerheted, Hawks.
-Hawks?! Az a szupermodell és színész gyerek?!
-Igen. Nem tudom miért, de neki nem elég a munkájából összegyűjtött pénz, ezért kezdte el. Vagy keres valakit, ki tudja.
Ezután már csak a víz kisebb csobogására lettek figyelmesek majd egy lány hangra.
-Mina, segítenél felöltözni kérlek? - szólalt meg a fürdőből egy félénk hang.
-Persze drága, azonnal megyek! - mondta és felállt az ülőalkalmatosságról. - Figyelj arra, nehogy (név)-nak/nek bármi baja essen. Szereted, és ő is szeret, és bízik is benned. Ezt ne felejtsd el. - mondta komolyan majd elment és segített a lánynak felöltözni.
Kijöttek, majd mina befonta a lány haját, kifestette a körmét és megadta a számát hogy hívja fel ha bármi van. Eztán kilépett a bejárati ajtón.
Bakugou és (név) lefeküdtek a kanapéra filmet nézni majd a kisebbik pár perc múlva be is aludt. A fiú felkapta és bevitte a hálóba, lefektette az ágyra és mellé feküdt.
Átkarolta, majd a lány nyugodt szuszogása miatt a süni is gyorsan elaludt.
Sziasztok! Bocsi, ez egy elég uncsi és hosszadalmas rész lett, de bírjátok ki még egy kicsit létszti mert ahhoz hogy értsétek a továbbiakat ezt mindenképp fel kell hogy vezessem. Jó hétvégét mindenkinek, sziasztok!
YOU ARE READING
Rosszfiú a szerelmem (Bakugou x reader) BEFEJEZETT
RomanceBakugou Katsuki nem a jófiúk táborát erősíti. Apja halála után ugyanis csavargó életet kezd. Lop, füvezik és verekeszik, és kb ennyiből áll az egész élete. Egészen addig amíg a régóta ott dolgozó mosogató lányt elő nem léptetik és pultosként össze h...