Mindjárt vége a munkának, mehetek haza... - gondoltam magamba mikor már az utolsó vendégeket engedtem útjukra. Egy ajtó nyitódás halatszott és egy újabb vendég érkezett.
-Hello (Név). - köszönt az exem.
-Mit keresel itt Ben? - kérdeztem a fiútól aki csak egyre közeledett a pulthoz, mire ösztönösen hátráltam.
-Nem kell félni tőlem, nem harapok. Bár azt senki sem nézi jó szemmel ha köszönsz valakinek s az szarik rá. - mondta már egy fokkal idegesebben.
-Felvehetem az úr rendelését? - kérdeztem órámra pillantva és reméltem nem szándékozik sokáig maradni.
-Egy tejes tea angol módra. - felírtam majd az egyik közeli asztalhoz leüllt. Már csak ketten maradtunk az egész épületben.
Egy perc múlva elkészült a tea s más alkalmazottak lévén megindultam kiszolgálni Bent.
-Tessék, egy tejes tea angol módra. - mondtam és letettem a poharat de meg sem várva hogy elvegyem onnan a kezem ráfogott az üvegre s a szájához tette.
~nem is akarta megvárni hogy elvegyem a kezem~
Miközben ivott, néhány kósza pillantást vetett rám majd még mindig a kezemet és az üveget szorongatva letette azt.
Rámnézett majd felcsúsztatta ujjait csuklómhoz és körülfonta azt. Reagálni sem volt időm, letepert a karomnál fogva az asztalra mire a pohár ezer darabra tört, s a kanál is leesett, drámai hangvételt adva a jelenetnek.
-Tudod (Név), sokat gondolkoztam, hogy miért szakítottál velem. Felépítettél s aztán visszadobtál oda ahonnan jöttem. - szorított még erősebben.
-Nem az én hibám hogy hülye vagy! Ezt az egészet csak magadnak köszönheted!
-De én le akartam szokni érted?! Te voltál nekem a támaszom! Miattad csináltam ezt az egészet! - kezdett el mellkasomtól kezdve vetkőztetni.
-A támaszpont azt jelenti neked hogy akkor ütheted s erőszakolhatod meg a kiszolgáltatott lányokat amikor csak akarod?! - látásom kezd homályosúlni. - Állj le kérlek!
-Megérdemelted! Sosem szerettél igazán!
-Hogy a francba szerethettelek volna mikor csak egy felesleges mozijegyet akartam eladni valakinek az meg mint kiderült egy igazi seggfej! - na ekkor akkora erővel szorított rám hogy azt hittem a kezem rögtön eltörik.
-Tudod, értem mostmár miért szeretlek igazán...az a tűz a szemedben valami elképesztő. - folytatta a ruhák lehántását rólam - Tudod, hogy gyenge vagy de mégis hiszel abban, hogy akiknek meg kell kapniuk a büntetést azok meg fogják kapni, és te szabadon és sértetlenül fog továbblépni a szőke hercegeddel.
-Miért, nem így van? - hallatszott egy mély, erős hang az ajtóból, majd egy szempillantás alatt ott termett mellettem és lelökte rólam a fiút. Viszont itt nem állt meg. Addig verte míg az a földre nem kuporodott, majd befejezte és rákiabált. - Ha már ilyen fasza gyerek vagy akkor mi a geciért nem vagy képes megállni a lábadon, he?! Álljál fel kurva kölök!
Olyan fenyegető aurát sugárzott hogy az éppen eszméleténél lévő Ben is feltámadt s nagynehezen egyenes állásba vágta magát mint ahogy az ember létünkre szokás.
Katsuki sem tétlenkedett, egy olyan erős ütést vitt be neki hogy azt hittem benne lesz a másnapi újságban "gyilkos" címkével.
-Na látod te kis pöcs?! És én még vagyok olyan fer, hogy földön fekvőbe nem rugok. - mondta a már tutira eszméletlen fiúnak s felém fordult. - Mutasd a kezed. - mondta s megmutattam neki.
Engedett rá hideg vizet majd még én nyalogattam "halálos sebeimet", ő felhívta Kirishimát hogy gáz van, jöjjön segíteni. A vörös 10 perc alatt ide is ért majd az ajtóba betoppanva megállt.
Meglátta a fiút de nagy meglepetésemre csak megvonta a vállát és bejött.
-Jaj Ben már megint részeg va-ÚRISTEN SKACOK BEN VÉRZIK!!!! - kezdett el bepánikolni.
-Persze hogy vérzik mert kinyúvasztottam. - mondta a szőke rágyújtva egy cigire.
-De miért bántottátok?
-Kikérem magamnak! Én hozzá sem értem! - tettem fel védekezően a kezemet.
A vörös ekkor Katsukira nézett.
-Jó, lehet hogy egy kicsit erősebben ütöttem meg, dehát ez van ha valakinek nagy a pofája.
-De miért verted meg?!
-Mert hozzáért (Név)-hez/hoz/höz.
-És emiatt kelett még a lelket is kiverni belőle?!
Ekkor felmutattam a kezem majd a vörös már mindent megértett. Leguggolt a fiúhoz majd megpofozta.
-Ez nagyon nem volt férfias Benike. Nagyon nem volt az. - mondta majd kihívtuk hozzá a mentőket mikor már 28. perce nem mozdult.
-Amúgy furahaj, honnan ismeritek egymást?
-Ja, ő az uncsitesóm. - mondta szemrebbenés nélkül. - És te?
-Az egyik fogyasztóm. Mikor még Dabiékkal kereskedtem droggal.
-Aha, értem. És (Név) honnan ismeri? - nézett rám.
-Az exem. - sóhajtottam.
-Már mindent értek. - mosolygott el diadalittasan. - Kicsi a világ.
....................................................................
THE END
...................................................................
أنت تقرأ
Rosszfiú a szerelmem (Bakugou x reader) BEFEJEZETT
عاطفيةBakugou Katsuki nem a jófiúk táborát erősíti. Apja halála után ugyanis csavargó életet kezd. Lop, füvezik és verekeszik, és kb ennyiből áll az egész élete. Egészen addig amíg a régóta ott dolgozó mosogató lányt elő nem léptetik és pultosként össze h...