*Untitled Part 23*

280 25 0
                                    

Bakugou szemszöge:

Miután kidobtam a felemás rohadék zokniját elindultam vissza a nappaliba. 

-Na hol is tartottunk? - kérdeztem és elkezdtem rá mászni. Számat ráhelyeztem az övére, de ő csókomat nem viszonozta. Eltolt.

-Ott tartottunk hogy el akartál indulni. - mondta s felkászálódott a kanapéról, majd elindult a konyhába, engem otthagyva. 

(név) szemszöge:

Feláltam és elindultam a konyhába. Engedtem magamnak egy kis csapvizet majd elkezdtem azt inni. Közben Katsuki is oda jött a hátam mögé. 

Nagy tenyereivel körbefogta derekamat s szorosan mögém állt. Eközben kezét föll le mozgatta s pár csókot nyomott vállamra.

-Valami rosszat csináltam? - kérdezte. 

-Nem. Nem csak...

-Csak? - fordított szembe magával s mérgesen belenézett a szemembe. 

-Nem, csak még nem állok rá készen.. - mondtam s vissza fordultam a csaphoz majd elkezdtem a benne lévő dolgokat elmosogatni. Pár másodpercig még állt mögöttem a fiú majd kezét erőssen a konyha pultra csapta és kiviharzott. 

Bakugou szemszög:

Nagyszerű...az asszony berágott, én otthagytam, a fiúk meg engem hagytak itt. Most fizethetek taxira. Le is intettem egyet majd beszálltam és elkezdtem a telefonomat nyomkodni. Amint beszálltam, láttam a visszapillantóból hogy (név) elkezd ordibálni és futni a kocsi után. Nem érdekelt, nem álltam meg...pedig jobban tettem volna.

Kb 10 perce mehettünk a kocsiba mikor kinyitódott az ajtó. Oda néztem, majd megláttam az előző kis sárga ribit. Ő az...Toga Himiko.


Rosszfiú a szerelmem (Bakugou x reader) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now