Katsuki...segíts...
Bakugou szemszög:
Már vagy egy óra eltelt amióta kisétált az ajtón, és még mindig nem írt üzenetet. Valami nincs rendben.
-Deku. - néztem rá panaszosan mire a zöld kis nyomi már tudta is hogy mit akarok. Bólintott egyet a fejével majd elő vette farzsebéből a telefont.
-Felhívom Kirishimát hogy nézzen be (név) -hoz/hez, mi addig összepakolunk. - ütötte be közbe a számot. Legszívesebben leordítottam volna a hülye fejét hogy ne mondja meg hogy mit csináljak, de most van ennél nagyobb bajom is. Majd késöbb elverem azt a hülye fejét...
20 perc múlva megcsörrent a telefon. Kirishima volt az.
-Halo, Furahaju.
-Bakubro, gond van. (név)-t elrabolták...
-Most azonnal gyere ide, vegyél föl minket és a csapatot! - adtam ki neki az utasítást.
-De Bakubro. azt sem tudjuk kivel vagy esetleg kikkel állunk szembe.
-Hagyott az a féreg ott valami nyomot nem? - kérdeztem idegtépően.
-Igen.
-Olvasd fel!
-(név) nálunk van. Ezen a címen elértek: (a cím) -Dabi
ui.:siess, a lány nem sokáig lesz nálunk.
Éreztem ahogy az utolsó maradék épp eszem is elszáll, majd csak ennyit mondtam a telefonba:
-A nagy járgánnyal gyertek, buli lessz. - mondtam és letettem a telefont.
-DEKU! Készülődj!
-Hova megyünk? - kérdezte össze húzott szemekkel.
-Meglátogatunk egy régi barátot. - húztam félelmetes mosolyra a számat.
Kirishima szemszög:
Amint Bakubro kinyomta a telefont, azonnal körbe csörgettem mindenkit hogy legkevesebb 5 perc múlva, harcra készen álljanak a házuk előtt, Todoroki pedig menjen át Bakubro-hoz mert neki az közelebb van és így gyorsabb is lessz. Eközben rögtön el is indultam hazafelé a nagyobbik járgányért.Ezt még elég fiatalon loptuk a Bakusquaddal, részegen, egy házibuli után. Nem volt kedvünk gyalogolni, és úgy döntöttünk kicsit kocsikázunk. Mivel akkoriban a többiek szülei még nagyon elővigyázatosak voltak, ezért bármi nemű furcsaság után kérdőre vonták a gyereküket. Bakugouval más volt, őt nem nagyon terhelték ilyen felelősségek, de nem szerencsés lopott autót a ház elé kitenni ahol mindenki látja. Hát nekem meg ugye a szüleim külföldön vannak sokszor, van nagy garázsunk is, így rajtam maradt a kocsi. Egy nagy fekete terepjáróról van szó, semmi egyéb.
Ekkor megérkeztem a házunk elé, leparkoltam, majd átültem a másik kocsiba és egyesével mindenkit felvettem.
Bakugou szemszöge:
Kb 10 perc múlva valaki csengetett a ház ajtajába. Kinyitottuk majd a felemás pofájú nézett vissza ránk.
- Helo- próbált köszönni de én már csaptam be rá azonnal az ajtót.
-De ne már Kacchan! Todoroki a segítségünkre lehetne. - nyüszített nekem Deku az előszobában. Nagy lélegzetet vettem, majd újra kinyitottam, de akkor már nemcsak ő hanem az egész Bakusquad ott állt mögötte, plussz néhány selejt taggal is. Nem szóltam semmit csak beültem és elindultuk max. sebességgel a megadott cím felé.
Csak el ne késsünk. - gondoltam magamba.
YOU ARE READING
Rosszfiú a szerelmem (Bakugou x reader) BEFEJEZETT
RomanceBakugou Katsuki nem a jófiúk táborát erősíti. Apja halála után ugyanis csavargó életet kezd. Lop, füvezik és verekeszik, és kb ennyiből áll az egész élete. Egészen addig amíg a régóta ott dolgozó mosogató lányt elő nem léptetik és pultosként össze h...