- Ohayo Kacchan! - nyitott be a házba Midorya.
-Nyomi Deku! Mit csinálsz itt?! Ki engedett be?! - vitatkozott a zöldikével.
-Srácok! A reggeli! - szóltam rájuk azonnal, mire a szőke csak gyorsan vissza rohant a kajához és mormogások közepette folytatta tevékenységét.
-És te (neved), hogy hogy itt vagy? - kérdezte leülve mellém.
-Hát tudod... - kezdtem volna el kitalálni valami kifogást, de abban a pillanatban a robbanó süni lépett oda hozzám, kezében egy pokróccal, amit azonnal bele is tett az ölembe. Hát ige, el is felejtettem hogy csak egy póló és alsónemű van rajtam.
Észrevehetően elpirultam mert Midorya egy aggódó pillantást vetett rám, és az arcomra helyezve tenyerét megkérdezte jól vagyok-e.
-Hé selejt, vedd le a piszkos kezed róla. - csapta le arcomról Katsuki, a zöldike kezét. - Menj el kezetmosni, azt ha majd kilyukad a beled az éhségtől akkor talán kapsz te is reggelit. - mondta "fenyegetően" és letette elém a gőzőlgő rántottát. Egyből el is kezdtem fogyasztani s rá 1-2 percre a fiúk is csatlakoztak.
Meg reggeliztünk, elmosogattam, és felöltöztem. A nappaliba leérve Midorya már a Tv elött ült és éppen filmet keresett. Egy kis ideig néztem az ajtófélfának támaszkodva, majd a semmiből Katsuki megjelent és csuklómnál fogva a kanapéhoz ráncigált. Ő leült, majd belehúzott az ölébe, pont úgy, hogy még láthattam egy pillanatra a zöldike értelmetlen arckifejezését.
-Figyelj..én..
-Kuss!
-Na de Kacchan! - kapta föl fejét Midorya.
-Ez neked is szólt nyomi Deku! - üvöltött rá a robbanó süni.
-Na jó! - szabadultam ki "karmai" közül és elé álltam egy pillanatra. - Nekem most mennem kell. - néztem rá.
-A selejt miatt? Kidobom ha kell. - nézett a kanapé másik végére húzódott, reszkető Midoryára.
-Nem, nem miatta. - állítottam le mielőtt bármit is csinálna.
-Akkor? - méregetett engem kissé mérges tekintettel.
-Ma megyek dolgozni, össze kell pakolnom otthon, bevásárolnom és le kell tusolnom. - soroltam fel a dolgokat.
Erre csak felkelt a kanapéról és megindult felém. Mikor oda ért hozzám. jobb kezét tarkómra tette és vadul megcsókólt. Teljeseen ő dominált.
-Majd küld át miket vegyek a boltból és 4-re ott vagyok a lakásod előtt. El ne felejtsd! - mondta ajakaimra, én pedig rákvörös arccal bólintottam.
-Szia Midorya, szia Katsuki.
-Szia (név)! - integetett a zöldike.
-Tch, szia Liba. - engedett el Bakugou én pedig ki mentem a házból.
Bakugou szemszöge:
Amint becsukódott a bejárati ajtó az a nyomi Deku oda fordult és meglepett arccal megkérdezte:
-Hogy hogy Katsuki? - mosolygott.
-Tch, nem tartozik ez rád. Ó nézd, megy a pankrátór meccs! - Tekintettem a Tv-re.
-Ó WOW - ámúlt ő is.
(név) szemszöge:
Kb 20 perc gyaloglás után haza is értem.
-Izgalmas napnak nézek elébe. - sóhajtottam a hűtő ajtót kinyitva és kivéve belőle kedvenc italomat.
-De még mennyire Baby. - csukta be orrom előtt az ajtót egy férfi.
-Dabi...
ESTÁS LEYENDO
Rosszfiú a szerelmem (Bakugou x reader) BEFEJEZETT
RomanceBakugou Katsuki nem a jófiúk táborát erősíti. Apja halála után ugyanis csavargó életet kezd. Lop, füvezik és verekeszik, és kb ennyiből áll az egész élete. Egészen addig amíg a régóta ott dolgozó mosogató lányt elő nem léptetik és pultosként össze h...