*Untitled Part 21*

310 25 0
                                    

(név) szemszöge:

2 héttel később...

ezalatt a kis idő alatt minden nap egy kész szenvedés volt, de hála az égnek Katsuki és az új barátaim egész végig segítettek nekem. Épp az ebédet csináltam mikor be toppant Mina az ajtón...helyesbítek...feltépte azt a szerencsétlen ajtót majd úgy ugrott a nyakamba hogy azt hittem a forró víz mindjárt ránk ömlik. 

-Ho ho hó! Csigavér, itt meg mi történt? - kérdeztem tőle egy mosollyal miközben próbáltam lehámozni magamról a kezeit. 

-Ma van a szüleim házassági évfordulója! Hihetetlen hogy már 20 éve együtt vannak! - mondta csodálkozva. 

-Tényleg az. - nevettem majd mina leült a pulthoz és onnan nézte tevékenységemet. 

*csengő*

-Vársz még valakit? - nézett rám egyből. 

-Nem, azt hittem te hívtál még meg valakit. - mondtam és kinyitottam az ajtót. Kirishima és Todoroki állt ott. 

-Sziasztok! Gyertek be. - invitáltam be őket a házba. - Csak Mina és én vagyunk itt, Katsuki is mindjárt jön. - tértem vissza a mosogatáshoz míg ők a kanapén kényelmesedtek el. 

-(név), nem akarsz egy kicsit kártyázni? - kérdezték a többiek. 

-De, persze. - mondtam és leültem közéjük. Ki akartam venni a fiókból az UNO-t de egy hideg kezet éreztem a sajátomon. Oldalra pillantottam s a felemás íriszekbe néztem. 

-Nem az fog kellene - nyúlt egy másik pakliért - hanem ez. Vetkőzős pokert játszunk. - mondta halál nyugodt fejjel, majd visszatolta a fiókot és a többiekkel együtt körülültük az asztalt. 

-A szabályokat gondolom mindenki ismeri, szóval kezdjük is el. - mondta Kirishima s elkezdte osztani a lapokat. 

Egy órával később már ittasan (tehát hülyén), ülltünk egymás előtt. Kirishimán még rajta volt a zoknija és az alsónadrágja, Todorokin a nadrágja és a pólója, Minán pedig egy szoknya (alatta semmi) és a melltartója. 

-oké (név). Megint vesztettél, le a rongyokkal. - mondta Kirishima s le is húzta rólam egyből az ingemet. Így ülltünk egymás előtt, én melltartóban és bugyiban. Ekkor toppant be a legrosszabb vendég (és itt nem a Navosokra vagy a Pizzafutárra kell gondolni).

-S-szia K-Kat-suki. - mondtam dadogva.

Egy félmosolyra húzta a száját és végigmért engem jó alaposan.

-Óh, látom már valakit készült. - mondta és felkapott a vállára. bevitt...a nappaliig ahol konkrétan ledobott, amint meglátta a többieket is, ebből Kirishimát kidőlve. 

-MI A JÓ BÜDÖS F*SZT KERESTEK ITT??!!! - kérdezte nagy hanggal.

-Mi kártyázunk, Kirishima alszik. - piszkálta meg Todoroki a vörösnek az arcát és elkezdte levenni a pólóját. Amint elkezdett vetkőzni, a szőke egyből a szemem elé tette nagy kezét hogy még véletlenül se lássam azt amit ő nem akar. 

-KIFELE SELEJT BAGÁZS! - ordította el magát úgy hogy még Kirishima is felébredt s gondolkodás nélkül felkapta a ruháit majd kifutott az ajtón, őt Mina követte, mögötte pedig Todoroki kullogott a ruháit összeszedve. 

-Najó. Mégis mi történt azalatt a 4 óra hossza alatt amíg én nem voltam itt? - vont kérdőre.

-Átjöttek hozzám beszélgetni egy kicsit. - mondtam leülve a kanapéra s az utolsó pohárka pezsgőt kezdtem el iszogatni, majd a süni kitépte a kezemből és elkezdte méregetni a poharat. - És ehhez ennyi alkohol kelett? - nézett a 3 üres üvegre. 

-Nem. - oktattam ki. - Beszélgetéshez egy üveg. + még a vetkőzős pókerhez 3. 

-De ez így négy. Szerintem rosszul számoltál. - mosolygott rám. 

-Nem hiszem. Nézz ki az ablakon...


Rosszfiú a szerelmem (Bakugou x reader) BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang