(név) szemszöge:
Egy kocsit halottam megérkezni a falon túl. Leparkolt, majd a sofőr kiszállt és egy másik, rekedtes hangú férfivel kezdett beszélgetni. Egy kis idő után bejöttek a pincébe ketten. Egy szőke hajú férfi, sárga szemüvegben és sárga dzsekiben aminek a hátulján egy nagy szárnyminta volt látható. A másik egy világos hajú, maszkos férfi volt. Úgy nézett ki mint egy gázálarc, de jobban megfigyelve egy kézre hasonlított.
-Szóval itt is a szépségem. - hajolt közelebb a szőke férfi aki első blikkre úgy kb 20-25 éves lehet.
-Hawks! Előszőr fizess, aztán tapizhatod. - mondtha újra az a rekedtes hang.
-Jól van, jól van. Komolyan mondom Shigaraki, olyan kemény szívű vagy... - nyúlt bele a zsebébe és kivett egy rakadt pénzt. Ennyit nem is érek! - gondolkodtam el.
A fizetés után le is vették a falról a láncot, viszont kezem még mindig megközötve volt. Mikor kiléptünk az ajtón, ott volt Dabi, egy füstölő fazonnal aki valószínűleg Kurogiri volt, mellette pedig egy lány állt, ő lehetett Toga. A csapat kapitánya épp a hátam mögött kísért, viszont az engem vezető személy...ez a Hawks...nagyon ismerős volt valahonnan. De honnan?..
Betettek egy fehér furgomba elösszőr ellenkeztem, de csakhamar rájöttem hogy egyedül semmi esélyem.
Mikor menekülni próbáltam, Hawks csak megfogta láncomat és hirtelen visszarántott magához, és a fülembe suttogott.
-Ha nem akarsz otthon büntit, szépen szótfogadsz a gazdádnak, értve vagyok? - nézett a mondat végén a szemembe. Azok az íriszek, a szempilla, a szemöldök.... MÁR TUDOM KI VAGY!
Mivel elgondolkoztam, így kielégító választ nem tudtam adni, be tudta ezt csak annyinak hogy kurvára megijedtem.
A furgomba beraktak, majd egy pár perc után Hawks leült a velem szembe elhelyezett székre és bekötötte magát. Mivel mi hátul ülltünk (én természetesen a földön kikötözve), így egy harmadik személy is volt akit nem láttam, de az vezette a kocsit. Elindultunk az úton, csak szép csöndben néztük egymást miközbe ezer meg ezer kérdés járt a fejembe...
Katsuki..hol vagy?
YOU ARE READING
Rosszfiú a szerelmem (Bakugou x reader) BEFEJEZETT
RomanceBakugou Katsuki nem a jófiúk táborát erősíti. Apja halála után ugyanis csavargó életet kezd. Lop, füvezik és verekeszik, és kb ennyiből áll az egész élete. Egészen addig amíg a régóta ott dolgozó mosogató lányt elő nem léptetik és pultosként össze h...