Untitled Part 3

592 47 1
                                    

Mikor reggel felébredtem, ő még mindig melettem aludt. Idő közben átkutattam az iratait így a nevét is kideríthettem. 

-Bakugou..Katsuki.. - mormogtam magamba amikor egy kezet éreztem a vállamon. Rögtön megfordultam, és egy elég ideges Bakugou Katsukival találtam szembe magam.

-Mit csinálsz Liba?

-Neked is jó reggelt... - mondtam teljes gyomorgörcsel. Egyre közelebb jött mire én elkezdtem hátrálni, de a fal csakhamar megállásra késztetet. - Mi-Miaz? 

Ujjaval a hajgumimat megfogta s kibontotta az eddig lófarokba kötött loboncomat. Hajam egyből szemembe lógott. Egyik tincsemet hátra tűrte az arcomból és elmosolyodott. 

-Így sokkal jobban áll. - mondta és elengedett. Útja egyből a konyhába vezetett. - És mi lesz a kaja? - kérdezte egyből leülve az asztalhoz. 

-Hát, be kell vallanom, nem vagyok egy nagy konyhatündér, és mivel ebéd még nincs, ezért csak omlett- rántottam meg a vállam. 

-Tch, te is haszontalan vagy. - torkolt le, majd nekilátott a reggeli elkészítésének. - Egész nap ott fogsz ácsorogni vagy végre megtanulsz normálisan kaját készíteni?! - emelte meg a hangját mire én megindultam. 

-Bakugo...

-hm?

-Miért segítesz nekem? 

-Nem segítek, csak összekötöm a kellemeset a hsznossal.

-Ezt meg hogy érted?

-Otthon nem éppen sok kajám van, te pedig nem tudsz főzni. Segítek ehető ételt készíteni, cserébe pedig én is ehetek belőle.

-Ez egy eléggé fair ajánlatnak hangzik. - gondolkodtam el - legyen.

-Hol van a sonka?

-Az alsó polcon. - mondtam és kivette a hűtőből. Úgy éreztem ez idő alatt magam mint egy kis család. Az egyik legjobb érzés volt. 

Leültünk reggelizni. Mikor épp az utolsó falatoknál tartottunk, Bakugou telefonja megcsörrent.

-Halo?

...

-HOGY MIT CSINÁLTÁL TE IDIÓTA?!

...

-Nehogy-...letette a rohadékja. - mondta majd felállt az asztaltól. Negyed órája kelt föl és már úgy használja a mondatban a káromkodásokat mintha azok vesszők lennének.

-Én most elmegyek.

-Mi történt? Minden oké? - miért kérdeztem meg tőle? Miért érdekel ennyire?

-ja, csak az ittas anyám megint nekiütközött kocsival egy villanypóznának. - mondta, mintha csak a kaja fogyott volna ki a hűtőből.

-jesszusom, ez rettenetes! - szörnyűlködtem - És nem esett baja?

-Még nem, bezárkózott a fürdőbe. Na este jövök, hali. - mondta és ki is lépett a házból.

-Hogy mi?....

Rosszfiú a szerelmem (Bakugou x reader) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora