Untitled Part 9

447 32 3
                                    

Dabi...

Még mielőtt sikítani tudtam volna, egy zsebkendőt nyomott az arcomba amitől egy kis rugkapálás után el is ájultam. 

Mikor felkeltem egy sötét pincében találtam magam. Jobb és bal kezem összekötve, a lánc amivel pedig a falhoz voltam fogatva elég rövidnek bizonyult.

-Szia Baby, jó gyorsan felébredtél. - lépett be az ajtón Dabi, de mivel nem szóltam semmit közelebb jött és törökülésben leült elém. - Na mi van, nem akarod feltenni azokat a sablonos szövegeket hogy "miért raboltál el?" , "mit akarsz csinálni velem?" meg ilyenek? 

-Minek ha egyszer untatnálak vele? Úgy is elmondod ha akarod. 

-Ez így igaz..okos lány vagy. - Simogatta meg fejem búbját és belenézett a szemembe. Azok a kék íriszek, mintha a lelkemig hatolnának. - Tudod mit? Akkor most azonnal el is mondom. Tehát, a a vezérünk Shigaraki Tomura, és ő indította el az egész szervezetet. Ő fogadott be engem, Toga Himikót és Kurogirit is. 

-Mivel foglalkozik pontosan a kis szervezetetek? - kérdeztem tőle lehajtott fejjel, mire csak megemelte az állam hogy rá tudjak nézni. 

-Emberkereskedelem - mosolygott rám vérfagyasztóan, majd felált és az ajtóhoz lépkedett. 

-Ugye tudjátok hogy Katsuki keresni fog engem? Sőt, ide is fog találni! - próbáltam fenyegetőzni, ezzel talán még többet tud mondani, és így lehet ha elszólja magát, valamit meg is tudhatok róluk. 

-Igen, tudom. Annak az idiótának még le is írtam a címet amire jönnie kell, mert képes lenne elfelejteni a régi barátait. 

-De miért akarjátok idecsalni ha kiment engem.... - Hacsak nem!  szólalt meg a fejembe a vészsípoló. Ezek meg akarják ölni Katsukit! 

-Oh, hallottam ahogy leesett a dolog. - humorizált Dabi. - Tudom Baby hogy hideg van itt.. - mondta és rám dobta bőr kabátját, amit hozzzá kell tennem irtó nehéz volt - de nem kell félned, 2 óra és már itt sem leszel - ment volna ki az ajtón de utána kiáltottam. 

-Várj! Dabi! 

-Hm? - fordult vissza. 

-Egyetlen egy kérdésem van. 

-Mégpedig? - kezdett el kíváncsiskodni és az ajtófélfának dűlt. 

-Mennyi az idő?- kérdeztem meg félve tőle. 

-Hát ezt nem hiszem el, azt hittem be akarsz hozzánk állni, vagy le akarsz velem feküdni vagy valami. - kezdett el hisztizni mint egy óvodás. - 12:08 - mondta és azzal ki is ment. 

Ez nagyon nem jó. 2 órám van de Bakugou csak 3 kor megy át hozzám, akkor pedig lehet hogy már más kontinensen is leszek.    Katsuki, segíts.....

Rosszfiú a szerelmem (Bakugou x reader) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now