*Untitled Part 28*

254 24 0
                                    


Jóval elmúlhatott már éjfél mikor ki kapcsoltam a TV-t de álom még mindig nem jött szememre. ~vajon mi lehet most katsukival?~ gondolkodtam el s kíváncsiságom odáig fajult hogy felhívtam Kirishimát. 

-Halo? - szólalt bele egy nagyon álmos hang. 

-Hali Kirishima, tudsz valamit Katsukiról?

-Nem sajnos...de várj! Még mindig nem ment vissza hozzád? - tért egy másodperc alatt magához. 

-Nem, még nem. Miért?

-Ilyenkor már réges rég ott lenne nálad és ölelgetne hogy mennyire elbaszta meg minden de...ez nagyon nem jó jel. (Név) pakolj össze, indulunk Mitsukihoz!

-Mi?! De én........Halo? - kérdeztem elhalva de hamar rádöbbentem hogy a kis vörös már rég letette a telefont.

~Hát akkor nincs mit tenni~ öltöztem fel és mire kész lettem csöngettek. Kirishima és mina álltak az ajtóba.

-Hát te Mina? - kérdeztem meglepődötten.

-Hát...tudod..mi... - pirult el én pedig akkor már mindent sejtettem. 

-Lányok, majd ezt később megbeszéljük, most siessünk! - siettetett jogosan Kirishima. 

-Lemenünk s a jól ismert terepjáró állt kint...14 fővel!!!!

-Úristen mennyi ember! Ők kik?

-Katsuki barátai akik már unatkoztak és jönnek velünk egypár segget szétrúgni. - mosolygott.

-De Kirishima....Katsuki nem csak otthon van, oda minek kell ennyi ember? 

-(Név) nézd, Katsuki nincsen az anyjánál, időközben megkérdeztük Mitsukit és ha ott nincs akkor egy nagyon rossz sejtésünk van hogy hol lenne, a legrosszabbra is fel kell készülnünk. - tette kezét a vállamra. - GYERÜNK SRÁCOK! 

-GYERÜNK! - vizhangozták vissza egy emberként majd beindították a motorokat és a kocsit. Beszálltunk majd elindultunk azon az úton amelyen a Txi ment. 

-Hé, Sero, nem erre mentünk a múltkor! - szóltam a fiúknak hogy rossz irányba mennek. 

-Tudjuk, de mivel a legutóbbi incidensünk során porig égettük a gyár raktárt, ezért amíg az építkezések folynak valószínűleg egy másik helyre mennek. 

-Miféle helyre? 

-Van egy ötletünk...Ismered One for All-t?

-Nem hiszem.

-Akkor most megismered...


Rosszfiú a szerelmem (Bakugou x reader) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now