ခင့်..သက်လျာ part (7)

3.8K 270 1
                                    

"''ကောင်းကောင်း ရောက်ရဲ့လား...'''

"''ဟုတ် ဟုတ်ကဲ့ မမခင် နှစ်ခေါက်လောက်တော့ လမ်းမှားပေမယ့်.. ရွာထဲက သူတွေကို မေးပြီး ရောက်သွားပါတယ်''''''

ဟက်.. နှစ်ခေါက်ဘဲ မှားတယ်တဲ့လား ဘယ်ဆိုးလို့လဲ အသေးလေးက ဥာဏ်တော့ကောင်းသားဘဲ... အခုချိန်မှရောက်ရင်တော့ ဗိုက်တော့အတော်ဆာနေလောက်ပြီ....

'''ပြန်တော့ ဖိုးဝိုင်း.. ခင်နေ့လည် အိမ်ပြန်လာခဲ့မယ်... ပြန်ပြီး ကြီးမြိုင် ကိုကူပေးလိုက်ပါ...'''

''''ဗျာ.. မမခင်.. ဒီနေ့ ဟိုဘက်ရွာက ဆန်ပွဲစား နဲ့ ချိန်းထားတယ်မလား... '''

ခင်.. စာရင်း ကြည့်နေရင်းမှ ရှေ့က ဖိုးဝိုင်းကို တစ်ချက်ကြည့်လိုက်သည်...

'''ခင် ..ဘာပြောထားလဲ ဖိုးဝိုင်း... '''

'''ဗျာ... ဟုတ် ဟုတ်ကဲ့ မမခင်.. ဒါဆို ကျနော်ပြန်လိုက်အုန်းမယ်.. ..ဟို နေ့လည် လာကြို ရမလား ဗျ..'''

''''ရတယ်.. ခင့် ဘာသာ ပြန်ခဲ့မယ်.. အိမ်က ဧည့်သည် အတွက် နေ့လည် စာပြင်ထားလိုက်ပါ...'''

'''ဟုတ်ကဲ့..'''

ဖိုးဝိုင်း ပြန်သွားတော့ ခင် အလုပ်ကိုသာ အာရုံစိုက်လိုက်သည်... နေ့လည်ခင်း အမှိ ပြီးအောင်လုပ်ရမည့် အလုပ်များကိုသာ အာရုံစိုက်သည်... နေ့လည် စာကို ဟို အသေးလေးနဲ့ စားမယ်လို့ ခင် တွေးထားခြင်းဖြစ်သည်... ဒီအသေးလေးကို ခင် အတော်ကို အာရုံစိုက်နေမိသည်... မဆိုးပါဘူး အသေးလေးက လူကို ဆွဲဆောင်နိုင်သားဘဲ...

'''ခိုင်...'''

ဆောင်းအသံဟာ အတော်ကို မောနေပုံ ပင် ခိုင့်အိမ်ပေါက်မှ ခိုင့်အား ခေါ်နေသံက အားတော့မပါပေ....

'''အော်.. ဆောင်းငယ် လာလာ ဝင်လာလေ ခိုင်က အပေါ်ထပ်မယ်''''

''ဟုတ်.. ကိုလတ်'''.

ဆောင်းအပြောကို ကိုလတ်က ရီနေသည်... ဆောင်း ပြောတာ ဘာများ မှားနေသလဲ..

'''ဟ ဟား ဆောင်းငယ် ကိုလတ်က မီးဖိုထဲမယ်...ကွ''''

'''အော်...ဟီး.. ဆောင်းက ကိုလတ်ထင်လို့... '''

ဆောင်း ခေါင်ကုတ်ကာ ရယ်ပြလိုက်သည်....

'''ဆောင်း ရောက်တာ ကြာပြီလား..'''

ခင့် သက်လျာ......(complete)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora