ခင့်.. သက်လျာ part(34)

3.4K 245 5
                                    

''''သက်လျာ... ခင့်အချစ်ကို ဒီလောင်တောင် အယုံကြည်မဲ့လေသလား... သက်လျာ... ''

နောက်ပါးမှ ခင့်အသံကြောင့် ဆောင်း နောက်ကို အလန့်တကြား ကြည့်မိသည်.... အခန်းဝမှ ဆောင်းဆီသို့ လှမ်းလာသော ခင်သည်.. မောဟိုက်နေဟန်... မျက်ဝန်းတို့က ဆောင်းကိုကြည့်ကာ... ဝမ်းနည်းနေပုံပင်.... ဆောင်း ဘေးသို့ဝင်ထိုင်ကာ.... ဆောင်းအား သေချာကြည့်နေပါသော ခင်အား ဆောင်းမည်သည့်စကားဆိုရမည်ကို.... မသိသေးပါ...

''''ဟင်... ပြောပါအုန်း သက်လျာ.... ခင့် ချစ်တာမယုံဘူးလား... ခင်... အသက်ထက်. ခများလေးကို ချစ်ပါတယ်.... ခင်. ဘယ်လို သက်သေပြရမလဲ.... သက်လျာ... ဟင်.... ''''

သက်လျာ... ခင့်စကားကို... ဘာမျှမတုန့်ပြန်ခဲ့ပါ.. ခင့်အား... ငေးသာကြည့်နေသည်ကြောင့်... ခင့် လက်သွယ်သွယ်ဖြင့်... ပါးပြင်နုနုအား ကိုင်ကာ....

''''ခင့်.. အသက်နဲ့ သက်သေတည်ပြရမလား.. ဟင်.... ''''

'''ဟင့်အင်း... သက်.. သက်လျာ... ခင့်ကို ယုံပါတယ်..... ဒီ ဒီတိုင်း...ပြောထွက်သွားတာပါ... ဟို... ဟို... ''''

ဆောင်းစကားမဆုံးခင်... နှုတ်ခမ်းပေါ်ရောက်လာသော လက်သွယ်သွယ်ကြောင့်... စကားတို့ ရပ်တန့်ကုန်သည်....

'''အွန်း... ခင်သိပြီ... နောက်နောင်... ခင်က... သက်လျာကို ပိုချစ်ပြီး ပိုဂရုစိုက်ပေးပါ့မယ်... သက်လျာ... ခင့်အချစ်ကို.. ယုံကြည်လာတဲ့အထိ.... ခင် ကြိုးစားပါ့မယ်.... သက်လျာ... '''

ဟင့်အင်း...အက်လို ဆိုလိုတာ မဟုတ်ပါဘူး.. ခင်ရယ်... ဆောင်းဘယ်လို ရှင်းပြရပါ့မလဲဆောင်း..ရဲ့ သိမ်ငယ်စိတ်ကြောင့်သာ.. ထိုသို့ ပြောထွက်ရခြင်းပါခင်... ဆောင်းနဲ့ခင် က မိုးနဲ့မြေလို ကွာခြားသော အခြေနေတစ်ခုမှာ ရပ်တည်နေသည် မဟုတ်လား... ဆောင်းလို.. အသိုင်းဝိုင်းမရှိ ...နောက်ခံမရှိသော သူနဲ့.. ခင့်လို... လူတကာ လေးစားအရေးထားတဲ့ မိန်းခလေးမျိုးနဲ့.. ဘယ်လိုလိုက်ဖက်ပါ့မလဲ.. တကယ်လို့များ... ထိုအခြေနေမျိုး ဆောင်းကြုံလာခဲ့ရင်... ဆောင်းခံနိုင်ရည်ရှိပါ့မလဲ.. ဆောင်း တကယ်မသိဘူး....ခင်.... ဒါပေမယ့်လဲ.... အခုလို ဆောင်းကြောင့်... ခင် ဝမ်းနည်းနေတာမျိုး   .....ဆောင်း... မဖြစ်စေချင်ပါဘူး...

ခင့် သက်လျာ......(complete)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora