•𝐎𝐯𝐝𝐣𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐩𝐚𝐝𝐚𝐦•

471 14 2
                                    

𝐘/𝐧'𝐬 𝐩𝐨𝐯
Konacno...ponedjeljak,ovo se cekalo cijeli ljetni raspust.Povratak u Hogwarts.Da....mnogi ce vjerovatno pomisliti kako sam luda ili slicno ali jednostavno volim to mjesto.
-Y/N DORUCAK!
Ovo sto se culo,da,to je moj tata Sirius Black i ako se pitate da li je uvijek ovako mogu vam samo dati potvrdan odgovor.Tata se uvijek brine da ne zakasnim....vejrovatno je to dijelom i moja krivica.Vjerovatno zato sto sam u prvoj godini zakasnila pa me on dovozio u skolu jer sam propustila voz.
Lagano se ustajem jer nema potrebe za zurbom.Oblacim prvo sto mi padne pod ruku.U ovom slucaju je to suknja sa nekim sirokim duksom.Mogu da se pohvalim da lijepo izgledam....s obzirom da inace izgledam kao da me poplava izbacila.
-Dobro jutro
Rekla sam dok sam pakovala mali ranac za put
-Dobro jutro
dobacio je moj tata dok je bio u kuhinji.
Lagano sjedam za sto i cekam tatu da i on sjedne kako bi smo doruckovali zajedno.Moram da priznam da sam mnogo opustena s obzirom da imam jos 20 minuta do polaska.
-I? Spremna za novu skolsku godinu?
-Rodjena spremna
Odgovaram na postavljeno pitanje dok uzimam zalogaj hrane sa tanjira.
-Harry je vec na stanici,rekao je da ce te sacekati tamo.
Harry,definitno najdivnija osoba koju sam upoznala.Znamo se od rodjena,uvijek mi je cuvao ledja.Nadam se da ce ostati tako i ove godine.Zavrsavam dorucak i polako ustajem od stola,gledam na sat i vidim da imam jos 10 minuta.Od kada ja jedem 10 minuta!!?Trcim po kuci trazeci svoj stapic,dok me moj macak prati u trku.Moj tata naravno sve to gleda i smije se.Okrecem se ka njemu i vidim da moj stapic drzi u ruci.
-Kako?
Zapitkujem ga sa blagim osmijehom
-Naucit cu te kada dodjes za ljetni raspust
Odgovara sa smijeskom.
Trkom uzimam stapic i macka stavljam u kavez.Idem na stanicu u trku jer je ostalo jos nekih 3 minuta do polaska.
Ponekad se zapitam kako mogu biti ovako smirena u nekim trenutcima.
-Hvala Bogu da si ovdje
Govorim Hariju koji me i dalje ceka,smije se i pomaze mi da ubacim stvari unutra.
Nas dvoje zajedno ulazimo u voz i naravno evo ga opet.Na ulazu u nasu kabinu sacekuje nas ne pozvani gost.Ko bi to drugi mogao biti nego cuveni Draco Malfoy.
-Koga mi to imamo ovdje?
Naslonjen na kabinu dobacuje meni i Hariju.Naravmo tu su i njegova dva "prijatelja" koji prate svaki njegov pokret.
-Mani nas se Malfoy
Odgvora Harry vidno iznerviran.
-Ko je tebe sta pitao Pottah,obracam se tvojoj.....sta god da ti je ona.
Draco brzo odgovara Harriju spreman za provokaciju.
-Malfoy samo se odmakni.
odgovaram vrlo smireno jer sam pospana i nemam zivaca za raspravu.
- O...gospodjice Black drago mi je sto vas vidim.
Odgovara Draco sarkasticno.
-Y/n udji u kabinu,idem da nam uzmem nesto da grickamo u putu
Obraca mi se Harry zeleci da me skloni od Malfoya.Primijetila sam kada je Malfoy u pitanju da se mnogo zastitnicki ponasa.
Pogledala sam u Draca i nije bio zadovoljan.Ni malo.






Pogledaj me🤍Where stories live. Discover now