Par godina kasnije.

162 8 4
                                    

Tu noc nisam mogla da spavam.Bila sam umrona,ali hiljadu misli mi se motalo po glavi.Hiljadu scenarija,rijeci,pokreta.Glavno pitanje koje me je mucilo tu noc jeste...Draco,da li si dobro?

Sjecam se koliko sam brinula za njega,nakon svega.I sada,dvije godine kasnije,i dalje se sjetim njega i pomislim,Draco jesi li dobro?
Nikada posle toga ga nisam vidjela,niti cula nesto vezano za njega.Samo sam se nadala da je ziv.

Znam da je posle tog napada,bilo njih jos.Samo sto su ti bili organizovaniji,i uspjesniji.

Kada se sjetim tog perioda mog zivota...mogu ga opisati samo lijepim rijecima.Skoro svake noci,kad se mjesec podigne visoko na nebu,pomislim da smo mozda i mogli da uspijemo nekako.Nekako,nekom silom ili cudom,ali nadala sam se.Znala sam da mi je jos samo nada ostala.

Svaku zvjezdicu pazljivo posmatram,i nadam se da cu naci onu njegovu pored moje.

I ako preko dana,ponasam se normalno,vodim normalan zivot.Noc je paklena.Kad vidim one zvijezde,sjetim se njega,njegovih ociju i boje glasa.Vratim se dvije godine unazad,i zapitam se?Sta bi bilo da se onaj napad nije odvio na balu?Mozda..mozda bih smogla snage da mu priznam sta osjecam prema njemu,i ako u tom trenutku nisam mogla da razlomim.Nisam mogla da razglasim sama sa sobom.Da li ga mrzim,ili volim.

Sada,kao odraslija vjestica,mogu da se positovjetim sa ovim drugim,a to je da sam ga svo vrijeme voljela,ali da sam se zbog njegovih predhodnih postupaka opirala.

Onaj lancic,sa bala nikada nisam nasla.Nije ga bilo.Nikada ga vise nisam vidjela,kao ni Draca.

Na neki nacin,nikada nisam mogla posle njega,da zavolim nekoga drugog.Znala sam da je Draco taj,na neki cudan nacin.

U ovom trenutku,dala bih sve na svijetu,samo da saznam da je ziv.Da ponovo vidim njegive oci,da mu cujem boju glasa,a da mi uu nosnicama zapara onaj stari miris jabuka i skupocenog parfema.

-the end-

.
.
.
.ajde sta ste se prepali,nisam toliko zla da zavrsim pricu ovako.Pravim drugu,kao nastavak ove.Nisam smislila ime,ali za par dana izlazi na mkm profilu.Uzuvajte u citanju i hvala na ovolikoj podrsci.

Pogledaj me🤍Where stories live. Discover now