•𝐯𝐨𝐥𝐢 𝐦𝐞•

185 6 0
                                    


𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨'𝐬 𝐩𝐨𝐯

Ulazim u dvoranu,a pogled mi zaluta ka stolu Grifindoraca.Ocima trazim nju i konacno primijetio sam je.Primijetila je i ona mene,sjedila je pored Potera i blatokrvne.Prilazim Blaisu i Pensi ne skidajuci pogled sa nje.

-Drayyy,zasto nisi dosao po mene

Rekla je Pensi ulizujuci mi se.Mrzim tu malu balavicu,juri za mnom od trece godine.Cu sto nisamo dosao?zaboga imao sam Black u svojim rukama,sta ocekuje?Da ostavim Black i idem po nju?ne razumijem.Uvijek je ovako napadna...mrzim to.Parkinsonova i Black su nebo i zemlja.

-Imao sam nekih obaveza.

Rekao sam bacajuci pogled na Black.Pricala je nesto sa blatokrvnom.

-Dobro Dray

Odgovori Parkinsonova.Nakon nekih desetak minuta primjecujem da Black izlazi iz sale.Ustao sam i krenuo za njima.

-Cekam te u sobi Drayyy

Dobacila je Parkinsonova nakon sto sam ustao.Mozda mi ona i bude isla u korist.Idem polako iza njih.Zaputile su se na astronomski toranj.Sjela je na pod a noge spustila da vise sa balkona.Mjesecina joj je obasjavala lice,lice koje sanjam vec nekoliko noci.Oci zbog kojih se budim sav nervozan,znojav,bijesan od same pomisli da je neko drugi ima,da neko drugi gleda te oci pred spavanje.Toliko je prokleto savrsena.Ispricala je sve baltokrvnoj,do svakog detalja.Dobro me je osmotrila dok je svaki detalj uspjela da primijeti.Krenule su da se vracaju pa sam se sakrio.Ostala je sama na hodniku,polako je koracala,zamisljena potpuno u svom svijetu.Cim sam izasao na hodnik direktno iza nje,primijetila me i okrenula se.U ocima su joj sijevale munje,i samo je nastavila da koraca prema sobi.Usla je u sobu,a za njom i ja.

-Parkinsonova napusti prostoriju.

Dobacila je Black povisujuci ton na Pensi.

-DRAYYYYY

Pansi je ustala naglo sa kreveta i zaskocila me.Y/n je bila bijesna.Uzela je mace i pogledala kroz prozor.

-Ako zelite da imate afere radite to kada budete sami,ovo je i moja soba.

Dobacila je Y/n gledajuci kroz prozor.
Po njenom tonu bila je ljuta,mozda malo i ljubomorna.Sve u svemu Pensi mi je dosla kao narucena.

-Sta se to tebe tice mutnjakuso.

Dobacila je Pensi podsmjehujuci joj se.
Black se naglo okrenula prema Pensi stavivsi joj stapic na vrat.

-Ponovi sta si rekla.

Zarezala je Black.Sijevale su joj munje u ocima,dok je Pensi preplaseno gledala u mene.Blackova mi je uvijek bila privlacnija kada je ljuta.Nikada nije napadala prva,ali odbrana joj je bila najbolji napad.

-Smiri se Y/n.

Rekao sam odmicuci je od Pensi.

-Pensi napusti prostoriju.

Rekao sam ne skidajuci pogled sa Y/n.Pensi me je iste sekunde poslusala i izasla.Bila je poslusna,zbog toga sam je jedino i podnosio.

-Ljubomorna?

Rekao sam sa podsmijehom.Znao sam da ne podnosi Sliterince,pogotovo ne Parkinsonovu.

-Ne.Samo ako dovodis kuje da bi ih iskoriscavao radi to dok ja nisam tu.

Odbrusila mi je bacivsi se na krevet sa mackom.Legao sam pored nje smijuci se.

-Znas..u ovoj sobi ima samo jedan krevet.

Rekao sam sa podsmijehom,dok je ona bila skoncentrisana na mazenje macka.

-Nema problema.

Ustala je i uzela stapic sa komode.Jednim zamahom stapica dusek sa posteljinom se namjestio na podu.Uvijek se izvuce...ali tu odbojnost kod nje i volim.

Pogledaj me🤍Where stories live. Discover now