ovaj da

149 6 2
                                    


Idem...polako.Mjesec je vec visoko na nebu,dok me njegovi zraci miluju po licu.Atmosfera oko mene je savrsena.Ali atmosfera u meni kljuca.Nije mi jasno.Nista mi nije jasno.Kockice ne mogu da mi se sloze u glavi,jednostavno...ne ide.

Lagano idem i zastajem ispred sobe.Jesaa li urafila pravu stvar?Trebam li se vratiti u svoju sobu?
Osjecam da sam iz nwkig razloga na rubu suza.Nisma mogla kontrolisati emocije.

Suzdrzala sam se,zagrizla usnu i otvorila vrata moje sobe.Mione je spavala,a ja sam laganim koracim usla u wc.
Zao mi je.

Zao mi je.Zao mi je sto ga sada neka druga ima.

Ta misaa mi je prva prosla kroz glavu kada sam vidjela svoj odraz u ogledalu.
Suze su same pocele da liju,a ja...Ja sam samo gledala sebe.Svoj odraz,ne ispustajuci ni jedan krik,dok se moja maska vec uveliko razmalzala.

----

Proklet da sam.

Ponavljao sma u sebi dok sam ulazio u sobu.To je to.

Ima drugog.

Ta misao mi je sijevala i prolazila kroz misli,i svaki put me iznova tjerala da bjesnim.

Sve emocije su se zbrljale u mojoj glavi.Emocije koje nikada nisu bile takve.Nikada ih nisam osjecao,posjedovao u krajnjem slucaju.

Sve te emocije je ona probudila.Svjesno i namjerno.

Znala je sta mi stvara rane.Sta ih otvara iznova,a sta zacjeljuje.Ne poznaje me,a ipak me jw procitala kao obicnu recenicu.Svaki dio mene pazljivo analizirala i time razotkrila pouku.

--------

-Draco Malfoy ne zna da voli.

Rekla je dok je uzimala poslednji zalogaj kolaca,i polako zvacuci ga pojela.

-daj Hermiona,pomozi mi nekako.

-molim te.Samo ne on!Pogledaj ga!Vecinu zenske populacije ove skole one je imao u svom krevetu.Nadam se da si svjesna toga.

Rekla je dok je prstom i pogledom uprtim u njega izgovarala ove rijeci.

-nisi ni ti glupa-

Bacila sma neki glup komentar,kao sto inacw imam obicaj u ozbljinim situacijama.Mionu ne to nasmijalo,a s prizor Rona i Harija kako trpaju kolace u usta i mene je.

-----
Hvala na 1 k pregleda💚

Hvala na svemu💫

Pogledaj me🤍Where stories live. Discover now