•𝐒𝐯𝐢𝐝𝐣𝐚𝐥𝐚 𝐦𝐢 𝐬𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐯𝐚•

191 6 0
                                    

𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨'𝐬 𝐩𝐨𝐯

Usli smo u sobu i dobacili par rijeci jedno drugome.Bila je drska i arogantna,bas onakva kakva je oduvijek i bila.To me je kod nje najvise i privlacilo,nikada nije dala na sebe.Bila je drugacija od svih sa kojima sam do sada bio.One bi se odmah prepustile,bilo ih je lako zavesti,ali ona...ona se uvijek opirala i borila do zadnjeh daha.Volio sam to.Dobila je pismo,zanimalo me od koga.U tom trenutku bila mi je okrenuta ledjima,savrsena prilika,imam je.Barem sam to tako mislio u tom trenutku.Zaboravio sam da je ona Black,mislio sam da ce kao Greengrass odmah da mi doleti u zagrljaj,ali nije.Pogledala me u oci i odmicala se.Gledali smo se u oci,oci koje bih  da gledam do kraja svog zivota.Uspio sam da je nekako suzbijem uz zid,bilo je teze nego sto sam mislio.
Razgovarali smo malo,par rijeci,ja sam pricao a ona je govorila kroz zube sva ljuta.Svidjala mi se takva.Kada  sam previse narusio njen licni prostor,uspanicila se i posla da me udari.Uhvatio sam joj ruke i suzbio ih uza zid,iznad njene glave.Uplasila se,vidjeo sam to,ali i dalje se nije prepustila.

-Mac,mac,mac

Bilo je jedino sto je rekla.Maleno crno mace je poslo prema nama,prema njoj.Popelo se na nju,na njeno rame.Ignorisao sam macku na njenom ramenu jer sam po prvi put imao nju,barem sam tako mislio.Priblizio sam se jos malo,kada me je njena sugava macka ogrebala.Iskoristila je to,uzela stapic i macku i krenula napolje.

-ALOHOMORA!

Bilo je zadnje sto je rekla nakon sto je napustila sobu.Da li je toliko tesko imati nju?zapitao sam se.Iskoristio sam nekoliko trikova na koju je vecina djevojaka palo,ali njoj to nije bilo dovoljno.Nju je svako pozeljeo da ima,svako.Ali niko nikad nije uspio u tome,niko.

𝐘/𝐧'𝐬 𝐩𝐨𝐯

Dobro.Nije dobro.Sta?Mnogo upitnika mi trenutno leti iznad glave.Nije mi jasno sta on pokusava kog djavola.Sjedam za sto pored Mione,kako bih imala pogled na sto Slitherina.

-Astronomski toranj.

Rekla sam,obracajuci se Mione.

-Biljeske iz napitaka.Nemoj da si zaboravila,u ostalom sta je toliko hitno da ne mozes da mi kazes u sobi?

-Mnogo toga.

Govorim joj nakon sto primjecujem plavokosog momka kako ulazi u dvoranu.Sjeda pored Parkinsonove,ali oci mu ostaju prikovane za moje.Nije me bas toliko zanimao,nisam imala ni vremena,pa sam nastavila da caskam sa Mione.Ubrzo smo zavrsili sa ruckom,i  uputili smo se do Astronomskog tornja.Imala sam osjecaj da nas neko prati,pa sam se naglo okrenula.

-Sve uredu Y/n?

Upititala je Mione,okrecuci se.

-Da,vjerovatno mi se nesto ucinilo.

Dosle smo do Astronomskog tornja,sjele na pod,i gledale zvijezdice na nebu.Dok smo posmatrale zvjezdano nebo,sve sam joj ispricala,i o Dracu i kako sam postala glavestina itd..

-Y/n,pazi se..znas kako Malfoy postupa sa curama,a Hari i ja sigurno necemo dozvoliti da i tebe upropasti.

-Znam Hermiona,znam.Samo ja necu moci da izdrzim sa njim ovu godinu.

-Moras Y/n,zbog sebe.Biti glavestina svoje kuce i  nije mala stvar.

-Nego sta nego nije,pogotovo kad sobu dijelis sa Malfoyem a u sobi ima samo jedan krevet.

-...Nisi mi to spomenula....

-Naravno da nisam,a to sto u sobi ima samo jedam krevet ne znaci da cu ja spavati sa njim.

Odbrusila sam Hermioni.Bila sam bijesna kao ris.Od samog pomena njegovog imena bijes pocinje kljucat u meni.

-Uredu Y/n...samo se pazi...

Bilo je zadnje sto je Hermiona rekla nakon sto smo se zaputile ka svojim sobama.Isla sam hodnicima Hogwartsa,potresena,ljuta,bijesna..
Bila sam u svojim mislima,nisam registrovala nista oko sebe.Cula sam necije korake iza sebe,okrenula sam se na peti i vidjela te poznate sive oci kako gledaju moje.Ignorisala sam njegovo prisudstvo i nastavila dalje do sobe.

            

Pogledaj me🤍Where stories live. Discover now