𝐘/𝐧'𝐬 𝐩𝐨𝐯Konacno....Hogwarts.Budim Harija koji spava kao top,uzimam stapic i Kata stavljam u kavez.Napokon,Hari se budi.
-Dobro jutro spavalice
Dobacila sam mu nakon sto sam Kata ubacila u kavez.On je Krenuo da se smije,a sa njim i ja.
-Pa barem nisam spavalica kao ti da me tata dovodi u skolu jer sam propustio voz
Krenuo je da se smije a sa njim i ja.Gadjala sam ga malim jastukom koji je bio u kabini.Uzvratio mi je istom mjerom.Smijali smo se kao ludi,mislim da nas je cijeli voz cuo.Odjednom Hari krene prema meni i obori me.Ispali smo iz kabine i valjali se od smijeha po podu voza.Hari je bio na meni i samim tim sto nas je Malfoy ludjacki gledo plakli smo od smijeha.Jao,Malfoy.Prilazi nam sa nekim bijesom u ocima.
-Ako hocete da se ljubakate,imate vasu sobu pa tamo radite sta hocete,ovo je voz.
Nikad ga nisam vidjela ovako ljutog.
Kljucao je od bijesa,cini mi se i da su mu oci naglo promijenile boju.-Daj Malfoy mani nas se
Hari je odgovorio Dracu smijuci se meni,jer sam ga pogledala u oci i sjetili smo se nekog blama koji smo zajedno dozivjeli.Obicno to tako i bude,pogledamo se,sjetimo se necega i tome se smijemo nekih 10 minuta,naviknuti cete se.
-Mislio sam da su blatokrvni na samom dnu,medjutim vi ste ih nadmasili,valjajuci se po prljavom podu voza.
Rekao je Malfoy.U pravu je.Voz jeste bio prljav ali nije me zanimalo.Smijala bih se Hariju i da smo na kraju svijeta,a ne na nekom prljavom podu.
-Y/n 𝒑𝒐𝒈𝒍𝒆𝒅𝒂𝒋 𝒎𝒆.
Zacuo se Harijev glas.Pogledala sam ga u oci,a onda pocinjemo da placemo od smijeha.I on i ja.Draco izbezumljeno stoji iznad nas,ljutog pogleda.
-Hari...
Skrecem pogled,i pogledam Draca pravo u oci.Imao je sive oci,drugacije nego inace.Bio je bijesan.
-Gospodjice Y/n?
Odgovara Hari,a i on i ja pocinjemo da se smijemo,da napomenem i dalje sam na podu.
-Ma zaboravite.
Dobacuje Draco zeleci da prodje,medjutim zgazio mi je desnu ruku.
-AaAa
Ispustam onaj cuveni zenski vrisak.Kat krene da sikce iz kaveza,a Hari brzo ustaje sa mene misleci da me je pricepio.
-Y/n?
Gleda me Hari zabrinuto pomazuci mi da ustajem.
-Jao Malfoy nisi mogao lijevu ruku da mi zgazis.
Govorim nekako sa sarkazmom drzeci se za ruku.
𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨'𝐬 𝐩𝐨𝐯
Promatram je jos neko vrijeme.Pansy se vrti oko mene,dok se Blais smije.Vidim da svi iz njene zabine izlaze...osim nje...i Potera.Cujem smijanje i jak udarac.Krenem prema kabini kad u tom trenutku iz kabine izlazze ona i Poter.Smiju se i valjaju se po podu.Nju nisam ni mogao da vidim jer je Poter bio na njoj.Dobacio sam im nesto,ali je Poter krenuo da je brani.Imao sam toliku zelju da ga zgazim,ali znao sam da bih na taj nacin nju povrijedio.Ruke su krenule da mi se tresu od bijesa.Preskacem ih i shvatam da sam je pricepio.Ladno sam zgazio Black.Cujem kako vristi,a iz kabine se cuje siktanje macke.Poter ustaje odmah,i pomaze joj da ustane.Nisam mogao da je gledam takvu,sa njim,nasmijanu..boljelo me je to.Pozurio sam i teleportovao se do svoje sobe.Lupio sam sakom od zid kako bih smirio.Nije pomoglo.U venama mi je kljucao bijes.Poter i ona.Samo mi je ta slika bila u glavi.Uprkos svom vrijedjanju ovih proteklih godina,Black mi se uvijek svidjala.Bila je ,hrabra,borbena,zabavna....
drugacija.Svih ovih godina,samo sam zelio da bude moja.Nicija vise.Pokusavao sam da je udaljim od svakoga ko je pokusao da je ima.Ali nikad nisam uspio da je udaljim od Potera i Wizlijevih...
ESTÁS LEYENDO
Pogledaj me🤍
RomancePrva ljubav vjestice Y/n.Nakon ulaska cuvenog Draca Mafoya u njen zivot,ona otvara novo poglavlje svog zivota,koje ne moze da zaboravi,niti da mu se odupre.