evo zore

151 6 3
                                    


Ne mogu.Poslednjih mjesec dana,nije rijec progovorila sa mnom.Ignorise me.

Toliko o mojoj upornosti.Par puta sam pokusao da zapocnem razgovor sa njom,ali nista nije pomoglo.

Nista nije pomoglo.A moja zelja za njom je veca.Ako se ovako nastavi moram nesto hitno preduzeti.

Uskoro ce bal,planiram da je pozovem.

Sranje!

-----------

Ovih mjesec dana mi je bas sporo proslo.Ni rijec nisam progovorila sa Drakom.Mota mi se po glavi,ali pokusavam to da ignorisem,koliko god je to moguce.

Danas Mione i ja idemo da kupujemo haljine za bal.Malo sam se sredila,ipak biti ce mnogo ljudi tamo.

Obukla sam crnu usku haljinu,patike sa svetlucavim djonom,kosu sam pistila da se rasipa po mojim ramenima i ledjima,a od sminke sam stavila samo sjaj za usne.

Silazim iz zenske spavaonice,malo kasnim hahah.Mione me ceka ispred.Pomislim kako ce sve ispasti dobro,i u tom trenutku vidim Malfoya naslonjenog na stof od izlaznih vrata.

Pogledao me direktno u oci,a zatim me odmjerio od glave do pete.

Ne mogu reci da mi je bilo prijatno proci pored njega ali bila sam prinudjena na to.

-----

-Dobro vece Black

Rekao sam odmjerivsi je jos jednom.Vidim da je malo strah,pa pokusavam da razbijem tu atmosferu.

Svejstan sam da nikada necemo moci biti zajedno,ali mi se zavukla pod kozu kao ni jedna druga.

-Dobro vece.

Rekla je drsko i brzo prosla pored mene.Osjetio sam njen parfem nakon duzeg vremena.Mogu reci da me je vratio u zivot.

-Zasto bjezis od mene Black?

Dobacio sam dok je ona lagano hodala.Nase trenutno stanje mogu opisati kao led i zar.Odnosno,nikad necemo biti par.

Ne razumijem kako sam za tako kratko vrijeme mogao toliko poceti razmisljati o njoj.Hoda tom kamenom stazom elegantno,ne okrecuci se i ne odgovorivsi mi.

Falila mi je ta njena boja glasa.Te tamne oci,pune usne,kosa kao svila.

Ta ravnodusnost koja me je toliko privlacila.Njen pogled na svijet, njen karakter i odbojnost.

Ne zanima me!Idem za njom makar glavu izgubio!Vrijedi i toga.

--------

Usli smo u prvu radnju i isprobali haljine.Ni kedna nije bila odgovarajuca pa smo usli u sledecu.

Jedna,druga,treca.....sedma...Bingo!

-Y/n savrseno ti stoji!Kao da je krojena tacmo po tvojim mjerama!

Rekla je Mione smijuci se i diveci se mojoj haljini.

Haljina je najvise licila na haljinu iz disney crtaca peoeljuga.Svjetlo plava,sa pamucnim rukavicama  do laktova.Bila je uska do kuka i savrseno je ocrtavala moj uzak struk.U donjem dijelu je isto bila uska sa malo detalja.U svakom slucaju nju sam izabrala.Setala sam po radnji i posmatrala sebe iz raznih uglova.Ali nisam znala da me jos neko gledao iz raznih uglova.Cak sta vise,zagledao me vise  nego ja sama sebe.

-----

Prokleta da je.Izgleda bozanstveno u toj haljini.

Pratio sam ih kroz Dajgon aleju,pratio svaki njen pogled,pokret.

Spazio sam da su usle u drugu prodavnicu.Isprobala je vec osmu haljinu,a u svakoj predhodnoj izgledala je sve bolje i bolje.

Merlinove mi brade.Nisam bio svjestan,ni vremena ni prostora.Izasla je iz te kabine u svjetlo olavoj haljini.Prosetala je par pita po prodavnici,i pratila svoj odraz sa nekoliko ogledala.

Jos nekoliko ljudi je zastalo da je promatra kroz izlog.Zastao je jedan stariji covijek pored mene,i pogledao kroz izlog.

-Svidja ti se?

Zapitao me sa osmijehom.Nisam znao sta da kazem u tom trenutku.Da ili ne?

-Da,jako....ali ona me izbjegava...

Rekao sam ispustivsi jedan uzdah.Covjek je to primijetio i pogledao me.

-Vidim da ti tuga obavija oci dok to pricas.

Rekao je.Zapravo mi je on rekao u lice ono sto sam ja krio od samog sebe.

-kada smo bili manji,zadirkivao sam je...na neke jako ruzne nacine.Nakon toga smo se zblizili,ali sam opet upropastio nas malkice popravljeni odnos.

Rekao sam i dalje orimatrajuci je kroz izlog.Nisam ni bio sveestan sta govorim,govorio sam samo istinu.Nisam mogao da slazem ovog covjeka.Nesto mi nije dalo.

-Ah...vi mladi....svijet bi bio dosadan bez vas zaljubljenih

Poceo je da govori stariji gospodin oslanjajuci se na svoj drveni stap.

-Volis je,vidi ti se to u ocima.

Pogledao sam svoj odraz u izlogu.

-Zar je toliko ocigledno?

-Nego sta,sinko,poslusaj me.Izvini se.Nadji vremena kada budes bio sam s  njom,i izvini se.Nije glupa,vidi se,prihvatit ce tvoje izvinjenje.

Eh,da je to tako lako.Ima tu jos mnogo toga moj djede.Nije samo to zadirkivanje,nego nesto mnogo vise.Sto ja ne smijem tebi povjeriti....

Pogledaj me🤍Where stories live. Discover now