jej

146 6 1
                                    

Sta sam uradila?
Idi vrati se izvini se,govorila je jedma strana mene,dok je druga bila protiv.
Ne znam sta da mislim.

"Izvini" samo mi je to njegovo izvini bilo u glavi.Odzvanjalo mozgom.

On te je ponizavao svie cetiri godine osvijesti se!

Govorila je druga polovina mene.

On je mene prvi povrijedio.Rekla saa sama sebi,i nastavila do sobe.

-flsah back-

Dragi dnevnice,napokon sam dosla u Hogwarts!Ovdje je sve mnogo lijepo i veliko!Ne znam kako cu se snaci,tek sam napunila 11.Ali sve je tako lijepo!Ovdje idem sa Harijem,a nasla sam i novu prijateljicu Hermionu!I Rona!

....

Ovdje takodje ide i jedan lijep djecak.Zove se Draco.Mnogo je lijep!Ima plavu kosu,i sivkaste oci!Ah,mnogo je lijep.Hari ne rekao,ds niposto nije dobro da se druzim sa njim,ne znam zasto?
Draco ide u Slytherin,to je kuca sa zmijama i tamo je sve zeleno!

Ali dzabe mi je da se bilo cemu nadam.Ima mnogo ljepsih djevojcica od mene,a i rekao je da je griffindor glup.

-End of flash back-

-Da dobro si uradila!

Rekla je mione dok je prebirala svoj nocni stocuc,u nadi da ce naci slatkise koje je ostavila tu.

-Sa kim ides ma bal?

Pitala sam,gledajuci je upitno.Mene jos niko nije pozvao,a Hari ide sa Ginny.

-Mene je Ron pozvao,mozes li zamisliti?!

Gledala je u mene,sa kezom od uha do uha.Svi smo mi znalinda se njih dvoje jedno drugom svidjaju,ali nilada to nisu htjeli priznati jedno drugom.

-Mene jos niko nije pozvao,tuzno.

Rekla sam smijuci se,iskreno mogla sam i sama.

-Ma daj!

Rekal je i odmahnula rukom.

-Y/n Black niko da nepozove?Kako to moze biti istina?

Rekla je i gledala me onim sigurnim pogledom,sa nekim skajem u ocima.

-Bal je prekosutra,nadam se da ce me neko pozvati.

-Ma daj!Hoce!

-----

Necu ni da je pozovem na bal.Ne zanima me.Idem sa Pansy,i onako je svakoga do sada odbila.Ceka mene da je pozovem,osjecam.I onako se pola skole okrece za njom,nece biti tesko pozvati je.

-Hey!Pansy!

Rekao sam smijuci se.Uvativsi je za struk i spojivsi nam tela,ona se zasimijala a ja sma blago zagrizao usnu.

-Hoce li ova pronceza ovdje prisutna sa mnom na bal?

Rekao sam gledajuci pravo u oci.Zasto me njene oci podsjecaju na Black,a one nebo i zemlja.

-Mislila sam da ides sa Black.

Rekla je i oborila pogled.Uzeo sam joj glavu i podigao,kako bi me gledala u oci.

-Black je za mene mrtva.

Rekao sam,a nesto me probolo kroz grudi.Disanje mi je postajalo teze,ali sakrivao sam to.

-Hm?Sto posto?

Rekla je gledjuci u mene.Poklonivsi mi sirok osmijeh.

-Sto posto.

Potvrdio sam je,i pustio iz stiska.Ona me je poljubila u obraz,i otrcala svojim drugaricama.

Rekao sam da je Black mrtva?Da,mislio sam to!Ona je ipak lopovova kcer,prljave krvi.

Pogledaj me🤍Where stories live. Discover now