-𝑁𝑎𝑣𝑖𝑘𝑎-

165 10 2
                                    

-𝑆𝑗𝑒𝑐𝑎𝑛𝑗𝑒 𝑖 𝑧𝑣𝑖𝑗𝑒𝑧𝑑𝑒 𝑠𝑢 𝑗𝑒𝑑𝑖𝑛𝑜 𝑠𝑡𝑜 𝑚𝑖 𝑗𝑒 𝑜𝑠𝑡𝑎𝑙𝑜 𝑜𝑑 𝑛𝑗𝑒𝑔𝑎-

𝑌/𝑛'𝑠 𝑝𝑜𝑣

Bio je to poslednji put da sam ga vidjela.Nema ga,kao da je nestao.Zadnjih mjesec dana ne pojavljuje se ni na veceri,ni na casovima.

Oporavila sam se,ucim,spremam ispite,idem na takmicenja.Ali osjecam neku vrstu praznine.Luta mi po mislima.Trazi put do njih gdje god da skrenem pogled,gdje god da dodjem on je tu.A ja?Ja sam glupa i naivna sto sam dopustila da mi tako luta mislima i ne da mi mira.Osoba koju najmanje poznajem dobila je dopustenje da mi pravi haos u glavi?

-Napokon!

Zacuo se olaksavajuci glas,tih,ali opet dovoljno glasan da odzvoni bibliotekom.

-izvinite!

Prosaputa cupava djevojcica kupeci stvari sa stola.

-Y/n?Ides?

Progovori nakon sto okupi stvari sa stola.

-ostati cu jos malo,imam jos zadace.

-Kako zelis,Hari i ja smo u boravku gfifindora!Znas,Hariju se svidja Gini pa pokusavam da mu pomognem...

Rekla je uzbudjeno,gledajuci me ravno u oci.

-Obavijestena sam odavno

Rekoh smijuci se,a sa mnom i ona.Mnogo je lijepa kada se smije,i ko kaze da nije tako,laze.
----------------------------

Prolazili su sati radila sam domaci i sigurno je bilo oko 12 navece.Nisam mogla vise,izlasla sam napolje.Napustila sam biblioteku i otisla na toranj.Astronomski toranj.Meni dobro poznat jer vecinu svog vremena provodim tu....ili u biblioteci,ili sa Harijem...ne bitno.

Stavila sam knjige na pod i sjela na njih.Ne praktikujem bas sjedenje na knjigama,ali pod je bio hladan.Gledala sam zvijezde,posle onog sa Dracom,to mi je preslo u naviku.

-𝑁𝑖𝑗𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑖𝑙𝑎 𝑛𝑎𝑣𝑖𝑘𝑎 𝑛𝑎 𝑔𝑙𝑒𝑑𝑎𝑛𝑗𝑒 𝑧𝑣𝑖𝑗𝑒𝑧𝑑𝑎,𝑛𝑒𝑔𝑜 𝑛𝑎𝑣𝑖𝑘𝑎 𝑛𝑎 𝑣𝑜𝑙𝑗𝑒𝑛𝑢 𝑜𝑠𝑜𝑏𝑢.𝑇𝑜 𝑗𝑒 𝑛𝑎𝑣𝑖𝑘𝑎 𝑘𝑜𝑗𝑜𝑗 𝑛𝑒 𝑚𝑜𝑧𝑒𝑠 𝑑𝑎 𝑠𝑒 𝑜𝑑𝑢𝑝𝑟𝑒𝑠.𝑁𝑎𝑣𝑖𝑘𝑎 𝑑𝑎 𝑣𝑜𝑙𝑖𝑠 𝑜𝑠𝑜𝑏𝑢 𝑖 𝑑𝑎 𝑡𝑖 𝑡𝑒𝑠𝑘𝑜 𝑝𝑎𝑑𝑎 𝑛𝑗𝑒𝑛 𝑜𝑑𝑙𝑎𝑧𝑎𝑘.𝑁𝑎𝑣𝑖𝑘𝑎 𝑑𝑎 𝑗𝑒 𝑡𝑒𝑠𝑘𝑜 𝑝𝑢𝑠𝑡𝑎𝑠,𝑝𝑟𝑒𝑑𝑣𝑎𝑠 𝑑𝑟𝑢𝑔𝑜𝑗 𝑜𝑠𝑜𝑏𝑖,𝑖 𝑎𝑘𝑜 𝑧𝑛𝑎𝑠 𝑑𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎𝑠 𝑖 𝑑𝑎 𝑛𝑒 𝑚𝑜𝑧𝑒𝑠 𝑛𝑖𝑠𝑡𝑎 𝑑𝑎 𝑢𝑟𝑎𝑑𝑖𝑠 𝑝𝑜𝑣𝑜𝑑𝑜𝑚 𝑡𝑜𝑔𝑎.𝑍𝑣𝑖𝑗𝑒𝑧𝑑𝑒 𝑠𝑢 𝑏𝑖𝑙𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑜 𝑜𝑏𝑙𝑖𝑘 𝑘𝑜𝑧 𝑘𝑜𝑗𝑖 𝑗𝑒 𝑜𝑛𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑗𝑒𝑙𝑎 𝑛𝑗𝑒𝑔𝑎.𝑍𝑣𝑖𝑗𝑒𝑧𝑑𝑒 𝑠𝑢 𝑏𝑖𝑙𝑒 𝑧𝑎𝑝𝑟𝑎𝑣𝑜 𝑗𝑒𝑑𝑖𝑛𝑖 𝑠𝑣𝑗𝑒𝑑𝑜𝑐𝑖 𝑑𝑟𝑢𝑔𝑜𝑔 𝐷𝑟𝑎𝑐𝑎 𝑀𝑎𝑙𝑓𝑜𝑦𝑎.𝑃𝑜𝑟𝑒𝑑 𝑛𝑗𝑒,𝑛𝑎𝑟𝑎𝑣𝑛𝑜.-

Pogledaj me🤍Where stories live. Discover now