𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨'𝐬 𝐩𝐨𝐯
Hogwarts.Od pomisli na tu raspalu skolu dize mi se kosa na glavi.To jutro kao i za svaki pocetak godine stajao sam na ulazu i provocirao prvake.Iz daljine sam vidjeo Black kako nosi onu sugavu macku i vuce kofer.S obzirom kako je nosila onaj kofer,mislim da je ponijela pola kuce sa sobom.U neku ruku bilo mi je i zao pa sam i htio da joj pomognem.Medjutim izgleda da je neko drugi cekao.Ko li ce to drugi bitu nego cuveni Harry Potter poznatiji kao djecak koji je prezivio,preduhtrio me.
Kada su usli,dobacio sam joj nesto ali je Potter odma zasikto,kao da se njemu obracam.Ona nije bila raspolozena za svadju ni provokacije,bila je vidno umorna,odgovorila mi je potpuno smirenim tonom. Osjetio sam miris zenskog parfema i prakticno izgubio svijest.Covjece promijenila se.Nju sam oslovio kao "gospodjica Black" sarkasticno,ipak bolje bi joj stajalo gospodjica Malfoy.DRACO IDIOTE PRIBERI SE.Cim sam joj se obratio Potter je nesto zasikto nije mi ni zanimalo,samo sam primijetio da hoce da je udalji od mene.Poslusala ga je i otisla u kabinu.Na samom ulasku pogledala me ravno u oci,vjerovatno je mislila da cu nesto da uradim njenom Hariju,ali nisam imao zivaca.-Vidim sta pokusavas Malfoy.
Dobacio je Hari nakon sto je ona usla u kabinu
-Stvarno?
Napravio sam upitnu facu i sarkasticno mu odgovorio.
-Odmakni se od Y/n.
Ovo je zvucalo kao neka opomena a njegov ton mi je zvucao zabrinuto.
-hm....mislis?
Odbrusio sam mu iste sekunde.U tom trenutku nisam ni bio svjestan sta govorim samo mi je njeno ime odzvanjalo u glavi.
-Ne mislim nego znam.Vidjeo sam kako je gledas,znam tvoje postupanje sa curama.Desi li se bilo sta Y/n tebe cu kriviti za to.
Hari ovdje postaje vidno iznerviran.
Vidim da je voli,i da mu je stalo,mada....ipak ne na nacin na koji je meni stalo do nje.Dobro sad stavrno pocinjem da lupam gluposti.Draco priberi se.
-A sta kao ona ne zna da se brani sama pa joj ti trebas?Razjasni se Pottah?Nije spremna da se suoci sa tim da sam svaku curu imao i da ce mi i ona pasti u ruke kad tad?DOBRO STA JE OVO BILO,ali kad bolje razmislim nisam nista pogresno rekao....smiri se Draco,disi.
Harry me gleda ljuto.Puknuti cu od smijeha ostane li ovdje jos malo.Cuje se otvaranje kabine, i eto je...izlazi iz kabine elegnatno bas onako kako je i usla,samo sto ovaj put malo crno mace ide sa njom uz korak.-Harry,hajde u kabinu...vidim da si umoran odspavaj dok ne dodjemo.
Uzima mu ruku i ulazi u kabinu zajedno sa njim.U tom trenutku neki bijes je kljucao u meni.Ne mogu objasniti to,nikad prije mi se to nije desavalo.Njena sugava macka je pocela da mi se vrti oko noga,ugh mrzim macke.Pottah je vec bio u kabini a ona je sa vrata zovnula mace koje je brzo otrcalo za njom.Da je i mene tako zovnula bez okretanja bih otisao tamo.Sad stvarno lupam itekakve gluposti o jednoj prljavoj mutnjakosi koja ide sa Potterom.Iskreno zanimalo me sta oni rade u kabini pa sam odlucio malo da ih spijuniram,nista posebno.
Sa njom su bili Wizlijevi,Fred,Dzprdz,Ron,mutnjakusa i Potter,koji joj je spavao u krilu.Divno....
ESTÁS LEYENDO
Pogledaj me🤍
RomancePrva ljubav vjestice Y/n.Nakon ulaska cuvenog Draca Mafoya u njen zivot,ona otvara novo poglavlje svog zivota,koje ne moze da zaboravi,niti da mu se odupre.