𝐘/𝐧'𝐬 𝐩𝐨𝐯
Budi me jak miris muskog parfema.Otvaram oci i pokusavam da ustanem.Osjecam jak stisak oko svog struka,toliko jak da mi je mogao zaustaviti dah.
-Dobro jutro
Zacuje se dubok glas od koga sam se sva najezila.
-Dobro jutro.
Odgovorila sam koliko toliko pristojno.
Pokusavam da izadjem iz kreveta ali me on ne ispusta iz svog zagrljaja.-Ja moram na nastavu,a za tebe ne znam.
Rekla sam drsko.Dan mi i nije bas lijepo poceo.Nista nije odgovorio,samo je nastavio da spava.Platinasta kosa mu je prekrivala lice,tako da nisam ni mogla da ga vidim.
-Draco ustaj
Dobacila sam mu,i dalje u njegovom zagrljaju.
-Mhm..jos malo
Rekao je sanjivo jutarnjim glasom.
-Ma idi Parkinsonovoj u krevet pa budi sa njom ja moram na nastavu
Rekla sam odlucno i izvukla se iz kreveta.Mislila sam da Draco spava pa sam se presvukla u sobi.
-Huhuu ne da si samo ljubomorna nego i izgledas...
Nakon sto je progovorio,osjecala sam da su mi se obrazi pretvorili u velike crvene lopte.
-Umukni i spremaj se
Izasla sam iz sobe i otisla sa Harijem na cas.Imali smo cas kod Severusa,a na njegovim casovima uvijek bi sjedila sa Harijem.Hari i ja smo sjeli i pripremili se za cas.Nakon par trenutaka u ucionicu ulazi Draco,a za njim i Snape.
Draco sjeda pored Pensi,a Snape dramaticno zatvara prozore.Ocekivano.-Gospodjice Black?
Prostrijelja me pogledom podizuci obrvu.
-Da?
Odgovorila sam.
-Kod Malfoya.
Rekao je Snape izvijajuci kut usne.Pogledala sam u Draca koji je vec imao kez od uha do uha.
-Grejndzer kod Zabinija,Poter sa Prkinson,Vizli sa Greengrass.....
Zasto ovo radi?Zapitala sam samu sebe dok sam izucavala udzbenik koji se nalazi ispred mene.
-Otvorite stranicu 589 sada.
Rekao je Snape zapovjednicki.
Otvorili smo udzbenik i krenuli sa ucenjem novog gradiva.Zelim da mi bez obzira na sve,ova godine prodje najbolje moguce.U toku casa osjecam ruku na svojoj butini.Skrecem pogled sa udzbenika,i vidim Draca koji prati nastavu,pokusavajuci da sakrije svoj zli smijesak.-Ne diraj me Malfoy.
Zarezim kroz zube.Moje tijelo je imalo veoma cudnu reakciju na njegov dodir.Nisam valjda.Osjetim leptirice u stomaku,na neki nacin....njegov dodir mi je prijao.
-A nije ti to smetalo sinoc?
Rece sa onim pobjednickim smijeskom.
Ignorirala sam to.U toku casa pokusavala sam da se odmaknem od njega,ali nisam uspjela.Zasto ja?od toliko djevojaka u Hogwartsu?Do prije godinu dana se nismo podnosili,sta se desilo medju nama?Iz misli me trglo zvono.Ustajem i brzim korakom idem prema Hariju.-Kuda?
Osjetim zadah na svom vratu i grub glas koji mi postavlja pitanje.
-Previse si dao sam sebi za pravo,znas?
Zasiktah i nastavim koracati prema Hariju.
-Gospodjice Black?
Svaki put kada mi se obrati tako,natjera me na blagi kikot.
-Gospodine Potter.
Na ovu izjavu se i ja i on nasmijemo.
-Pa?Ides na odbrane od mracnih sila?
-Hari valjda znas da mi je to omiljeni predmet
-Dobro,izvini zaboravio sam.Idemo?
Blago se nasmijem i krenem sa njim.
-Nego...Ti i Malfoy?Ima li tu necega?
-Stvarno Hari?Stvarno mislis da bih imala bilo sta sa njim?
Tu moju izjavu cuo je i Malfoy koji je isao tik iza nas.Naravno u tom trenutku ja to nisam primijetila.
-Dobro je.Ne zelim da te izgubim Y/n.
Mnogo mi znacis?Razumijes?I ti i Sirius .Pogledala sam ga u oci i blago se nasmijala.Volim ga,kao prijatelja naravno.Kao sto rekoh najdivnija osoba koju poznajem.
YOU ARE READING
Pogledaj me🤍
RomancePrva ljubav vjestice Y/n.Nakon ulaska cuvenog Draca Mafoya u njen zivot,ona otvara novo poglavlje svog zivota,koje ne moze da zaboravi,niti da mu se odupre.