-Dakle,ja kucam ti pricas?Upitala sam Hermuonu gledajuci je pravo u oci.Noge su mi drhtale,a dlanovi su brzo postajali mokri.
-Da!Znaci,ako te Damblod bilo sta zapita samo klimni potvrdno glavom!
-Dobro,kucaj i da zavrsimo sa ovim!
Sapnula sam brzo,izacega je Mione pokucala o stara devena vrata.
Vrata nam je otvorio stariji covijek,sa naocarama na vrhu nosa.Duge aijede brade,skoro do poda.
-Dobar dan?Trebale ste nekoga?
Dobrocudno nas je upitao covijek otvarajuci nam vrata kao znak da mozemo da udjemo u prostoriju.
-Izvolite,sjedite!Raskomotite se!
Rekao je i laganim hodom se uputio,a zatim i sjeo na staru koznu fotelju.
-Ovaj,direktore...
-Slusam
Rekao je Dambldor i svoje naocare spustio jos nize na nos,skoro pa nisu pale.Odmjerio je Mione i pogled zaustavio skenirajuci joj izraz lica.
-Y/n..ona ne zeli da dijeli sobu sa Malfojem-
Dambldoru se na licu pojavio ne definisan izraz lica,kao da mu je pao kamen sa srca.Kako nece,on ima dosta posla oko smrtonosa a mi smo dosli jos i da ga opterecujemo sa rasporedom soba.
-Oh,pa to nije nikakav problem djeco.Ima mnogo mjesta u zamku i-
U tom trentku se knjiga sa police srusila.Svi smo se trzli,nakon cega je Dabldor polako prisao,a zatim vratio knjigu na mjesto.Poceo je da se osvrsce oko mjesta gdje je knjiga pala.
-hhm,vjerrovatno je vjetar.
---------
-Pa dobro jesi li ti normalan!
Rekao je Draco nakon sto su skocili kroz prozor pravo u zbunje.
-Sta!?Taj matorac mi se unio u facu!
-Pa si me gurnuo kroz prozor!?
Rekao je Draco vidno iznerviran.Nije planirao da se ovako zavrsi,htio jw da sazna sta Y/n hoce i zasto ga izbjegava.
Znao je da se ponio odvratno prema Y/n,da jw naglo reagovao i nije mogao da se kontrolise.Uvijek je znao da se kontorolise,bilo kad,bilo gdje.Ali Y/n,nije mogao ostati ravnodusan prema njoj ni sekund.
Svaki njen pogled upucen njemu izazivao mu je trnce u stomaku.Na drugoj strani imamo pogled upucen svakom drugom momku koji nije on,i tu bi osjecao bijes,ljutnju.U takvim situacijama bio bi u stanju da ubije nekoga,a da se ni ne osvrne sta ustvari radi.
Jedna od takvih situacija se desila skoro.Draco je to saznao mjesec dana posle,ali lopov,kako Draco kaze nije ostao bez par oziljaka,i modrica,i slomljenih kostiju.
Bilo je to ovog ljeta.Y/n je bila na plazi.Kao i svaki tinejdzer prve ljubavi su uvijek one "ljetnje".Ko se ne bi zaljubio u takvim okolnostima!?More,plaza,ljudi,momci,lijepi momci,kokteli,taman ten...I naravno,sta se desi...padne prvi poljubac,od decka kojeg nije ni znala.
Draco je saznao to cim je dosao u skolu.On sve zna,uvijek.Nasao je malog i nasmrt ga premlatio.To je to.To je bio Draco.U jednom pogledu cudoviste.A u drugom,u drugom najljepse bice,jedan uplaseni djecak koji nije imao izbora,nego da predje na tamnu stranu.
--------------------------
Kako je lepo bitii glup.Da,uglavnom evo ga part ne znam koji,bitno je da je izasao(nakon duzeg vremena).
Uzivajte😎⚡
ESTÁS LEYENDO
Pogledaj me🤍
RomancePrva ljubav vjestice Y/n.Nakon ulaska cuvenog Draca Mafoya u njen zivot,ona otvara novo poglavlje svog zivota,koje ne moze da zaboravi,niti da mu se odupre.