PREDOMISLILA SAM SE Y/N IMA 16

137 6 1
                                    

Lazem,ako kazem da nije lijepa.Lazem ako kazem da je ne gledam svaki dan,i ako ona mene ne vidi.Lazem ako kazem da svaki njen pokret ne posmatram,diveci joj se.

Sve sto sam zamisljao,sanjao,nalazi se u jednoj osobi.Koliko god sam djevojaka iz ove skole pustio kroz ruke,nju nikada nisam.
Nisam imao snage to da joj uradim.Nisam imao snage sebi to da uradim.

Nikada nisam bio spreman da je napustim,da je pustim i jedan jedini dan.Nisam mogao da je ne gledam,da pomisljam da je neko drugi sada gleda.

Nisam mogao zamisliti nekoga drugog pored nje.

Ali,sada mogu.Sada kada sam sve uprskao.Nije kao da smo uvijek ratovali,ali za ovih par dana,uspio sam da joj se priblizim.Da polovicno srusim njene barijerw i predrasude koje ima oko mene.Da osjetim njenu toplinu,toplini svake rijeci koju izgovori.

Toga dana nisam pratio casove,bio sam prisutan smao tijelom.Dusa mi je letjela negdje daleko,zajedno sa njom.Daleko od svega ovoga,od proslosti.Toliko daleko da nas ljudi ne bi mogli naci.Da nas niko na ovom svijetu ne bi vidjeo niti nasao.

Da se svakog dana budim na tom jednom dalekom mjestu,sa njom.Da kada se probudim ugledam nju,njene oci,njene usne.

-Draco dodaj mi tu crvenu bocicu.

Rekla je citajuci knjigu.Sve u svemu,znao saa na cemu sam sa njom.Stranci smo,samo to.

-Izvoli.

Rekao sma stavivsi bocicu ispred nje.Nista nije odgovorila.

Zazvonilo je i zurmo je izasla napolje.Iste sekunde kada je izasla,vidjo sam nekoh lika iz Haflpaflpafa kako ide za njom.

Neki bijes je kljucao u meni,a sumnja se probudila.On je taj.

Idem,vec nekih pet minuta pratim tog lika i nadam se da se nece sastati s  njom.Zvuci njegovih koraka odzavnjaju mermernim plocama skole,a povremeno cujem i neko saputanje.

Za par trenutaka nasao sam se na ulazu  u astronomski toranj.Ona je tamo.Osjetim njen parfem na ulazu i sve mi postaje jasno.

Nisam odmah htio burno da reagujem,ali svako moje culo se slagalo za mojim prvobitnim misljenjem.
Lagano sam se popeo i stao iza kamenog zida odkale sam sve mogao vidjeti.Tamo je.Sjedi na balkonu a noge je prebavila ispod,kako bi mogle visiti.

Momak kog saa oratio obratio joj se.

X:zdravo Y/n!

Rekao je veselo.Po glasu mu znam danije prijatelj,vec nesto vise.

Zdravo Den!

Rekla je umiljato i okrenula se prema njemu.Osjetio sam neku bol u grudima,kao da mi je neko zabadao nozeve.

X:Donio sam napitak!I jos nesto.

Rekao je i iz torbe izvadio neki ljubicasti napitak,a pored njega izvadio je i neko pismo.

Hvala ti mnogo!

Rekla je,poljubila ga u obraz a zatim se teleportovala.

Nisam vise mogao da se suzdrzim.

-Sta ti ona dodje!?

Rekao sam prislonivsi mladica uz zid.Nisaa mogao da se kontrolisem.Sav onaj bijes je izasao na vidjelo,i nisam znao kako da se smirim.

-P.prijatelj...

Jedva je progovorio,hvatajuci se za vrat kako bi se oslobldio.U tom trenutku osjecam samo vrisak.

Bila ne to Black.Prestravljena drzwci u jednoj ruci stapic,a u drugoj bovicu i pismo.Gledala me je blijedo.Imala je leden izraz lica.

Stajala je par sekundi a onda se trgla.Podigla je stapic u zrak a zatim izgovorila meni ne poznatu cin.Za trenutak sam bio odgurnut skroz do dryge strane prostorije.

-Izvini, Den stvarno mi je jako zao-

Krenula jw da mu se izvinjava,dok je ovaj samo klimnuo potvrdno glavom i otrceci otisao.

-Ne mogi da vjerujem!Pa jesi li ti normalan idiote!Jel znas sta si mogao upravo da uradis!

Rekla ne urlajuci i maseci rukama.Bila je ljuta i samo sam cekao kad ce da me fizicki napadne.

-Znas da si mogao da ubijes ne duznog coveka a od sebe da napravis ubicu!Stvarmo ne mogu da vjerujem!

Slusao sma kako me grdi i kako joj vatra sijeva iz ociju.

-Ma!Ne zanima me!Koji djavo sam i dolazila!

Okrenula se i krenula ka vratima,ali preduhitrio sam je

------

Osjecam stisak na nadlaktici,i hop.Za cas vremena njegove usne su se nasle na mojima.

U tom trenutku cijeli zoloski vrt se nasao u mom stomaku,ali pamet me dobro posluzila i uspijela saa nakon 5 sekundi da se oduprem.

-Koji djavo!

Rekla sam dok me on jos uvijek grlio.

-mnogo si pricala.

Rekao je sa malenim podsmijehom.

-Ja mnogo pricala!?Ma,ne ocekuj vise rijec da progovorim sa tobom!

Da,malo glume i inata dobro ce mi doci.Okrenula sma s wi sisla sa tornja,isla sam  praznim hodnicima dok je on trceci isao za mnom.Sta njega tjera da stalno ide za mnom?Imam li rep?

-----------

tako dakle.Inat.Razumijem.Nista,sada sam prepusten njoj,njenoj dobroj volji.Nikad nije bilo ovako.Zasto radi ovo?Zasto on?Sta on ima sto ja nemam?

Zasto on?Koji djavo on?Cime je to zasluzio.

Ne.Ne mogu ja ovo.On?! On sigurno nece nju da gleda pred zoru,da se budi sa njom.Da osjeca njen miris.Ne predajem se.

------
Sada cu malo da vas bombardujem partovima imam inspiracije hahahaa

Pogledaj me🤍Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang