𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨'𝐬 𝐩𝐨𝐯To jutro sam zatekao nju u mom zagrljaju.Nesto o cemu sam definitno samo mogao da sanjam.Imao sam je,mislim nisam ali pocinje da omeksava.Jutro nije moglo bolje da mi pocne.Osim toga sto sam je vidio kako se presvlaci i pozelio je jos vise,Pensi mi nije dosadjivala to jutro.Na casu napitaka,Snape je premjestio kod mene.Kao sto rekoh ne moze bolje,ali zato uvijek moze gore.Na cas odbrane od mracnih sila isla je sa Poterom.Ja sma isao iza njih sa Goylom.Dok je Goyle nesto blebetao slusao sam njihov razgovor,koji mi se nije ni malo dopao.
-Nego...Ti i Malfoy?Ima li tu necega?
Upitao je Pottah sa zabrinutim izrazom lica.Nisam ni obracao paznju na njegov odraz lica nego na njen odgovor,koji mi se nije svidio.
-Stvarno Hari?Stvarno mislis da bih imala bilo sta sa njim?
Sve sto Malfoy pozeli,Malfoy i dobije.Bez obzira da li se ova druga polovina slaga sa tim.U ovom slucaju bila je to Black.Kada je izgovorila ovu recenicu,samo sam htio da je odvedem u sobu i-......huh kontrolisat cu se.
-Sefe sta ti mislis o tome?
Iz mojih scenarija me probudio Goyle,sa nekim bezveznim pitanjem.
-Da,da
Odgovorio sam potvrdno i ako nisam ni znao sta je pitanje.Black mi se tokom cijelog casa motala po glavi.Niti jedna djevojka nije ovako djelovala na mene.Ne znam da li je djelovala ili nije,u ostalom ni ne zanima me.Samo znam da cu veceras imati Black na krevetu,kunem se.
𝐘/𝐧'𝐬 𝐩𝐨𝐯
Predavanja su se napokon zavrsila.Idem do sobe da ostavim stvari pa idem sa Fredom i Hermionom do jezera.Cisto da razbistrimo misli.Ulazim u mracnu sobu gdje zaticem Draca na krevetu bez majice.Ne mogu reci da je lose izgledao,jer mu se svaki djelic tijela savrseno ocrtavao i uklapao.Nastavila sam sa svojim poslom,odnosno spremanjem.Uzela sam suknju,krop top i neku kosulju.Suknja jeste bila kraca,ali je bila pristojnije duzine.Otisla sam do kupatila i presvukla se.Cim sam izasla Malfoy je krenuo da me provocira.
-Gdje ides?
-Rekla sam ti.Ne zanima te.
-Nego sta nego zanima.Nemoj da ja sam saznam.Bolje mi ti reci.
-Od mene to cuti neces,pa se ti raspituj.
-sve jedno,gdje god ides neces ici tako obucena.
-A jel?A ti si mi?
Draco se naglo ustane sa kreveta i unese mi se u facu.Ovakvog ga jos nisam vidjela,bio je strasniji nego inace.
-Malfoy,Draco Malfoy.Presvuci se,odmah.Jasno?
-Malfoy,ako ti ja licim na Parkinsonovu pa da te slusam,varas se.
-Jel?
Podigne obrve i nasmijesi se perverzno.Uhvati me i spusti na krevet.Legne preko mene i opkoli me rukama.Sva sreca pa sam imala stapic.
-Kao sto rekoh.Nisam Parkinsonova.
Naakon mojih rijeci,vadim stapic i unosim mu ga u facu,nakon sto se on lagano odmice.
-Dobro,dobro....pobijedila si
Nasmijesi se i dize ruke u vis.Nasmijesim se pobjednicki,i izadjem na hodnik.
ESTÁS LEYENDO
Pogledaj me🤍
RomancePrva ljubav vjestice Y/n.Nakon ulaska cuvenog Draca Mafoya u njen zivot,ona otvara novo poglavlje svog zivota,koje ne moze da zaboravi,niti da mu se odupre.