Krv u zilama mi se zaledila kada sam cula kucanje na vratima.Znala sam da je on.Ah,steta sto se njegov muski parfem nece jedini osjetiti u ovon stanu.Mislim nije kao da sam pozajmila Harijev parfem i poprskala ga po jednoj strani kreveta.Stapic sam stavila u dzep od sivog duksa i otvorila vrata.
-----
Draco povAh,jedva cekam.
Planirao sam dramaticno da udjem i odsijecem mu glavu,ali ne zelim da Y/n ima traume i mene vidi kao ubicu.Pokucao sam na vrata i nisam morao dugo da cekam.Vrata mi je otvorila niska zenska osoba u sirokom sivom duksu i trenerci.Kosu je vezala u cupavu pundju i nije nosila ni trunku sminke.
-udji
rekla je tiho i pustila me da udjem unutra.Cim sam usao osjetio sam jak muski parfem.Istina,razbjesnio sam se,ali kada sam vidio da u hodniku nema muske obuce laknulo mi je.Mali je pametno postupio i povukao se.
-Nisam zelio da dodjem praznih ruku
Rekao sam kada sam usao u dnevni boravak i na sank stavio buket crvenih ruza koje sam uspit kupio od jedne starice.
-hvala
rekla je tiho i nije ni dohvatila buket.Razumio sam njen postupak pa sam odlucio malo da je provociram.
-Zar neces da ga stavis u vodu da bi duze u zivotu ili tako nesto?
Reekao sam i sjeo na kauc.Ona je bila u kuhinjii okrenuta meni ledjima na drugom kraju prostorije.
-Hoces li da popijes nesto?Kafa?
Upitala me je i ostala u istom polozaju.
Ignorisala je moje pitanje,sto me i nije odusevljavalo.------
-Kafa?
Upitala sam ga jer sam ipak htjela da budem pristojna.Ipak je i on bio pristojan i donio mi buket koji nisam dirala,bar ga necu dirati pred njim.
Ovaj inat koji sprovodim,sprovodim ga samo kako bi on naucio da ne moze da dobije sve sto hoce.
To je poceo da sprovodi vec od prve godine skolovanja u Hogwartsu.Uvijek je imao svaku djevojku,sve sto je zelio.
E Malfoj nece moci tako sa mnom,ne zvala se ja Y/n Black.Prije nekoliko minuta me je pitao zasto ne stavim cvijece u vodu da bi bilo vise u zivotu.Njegovo cvijece bih i uramila samo kad bih znala da me voli kao sto ja njega volim.
-Moze
Odgovara i osjecam da me odmjerava.Istorija se ocigledno ponavlja.
Prilazim stolu i ispred njega stavljam kafu a ja sjedam na drugi kraj ugaone garniture.Primjecujem da je stalno u odijelu,koje mu stoji kao saliveno.
Nije ni pogledao u kafu i ocima mi sara po licu.Taj postupak cini da se osjecam nervoznom.Nervoznom u sopstvenoj kuci.
-Dobro dakle Draco ti si odlucio samo tako da nakon pet godina da mi opet udjes u zivot?
Zapocinjem razgovor jer on ocigledno ne zeli,mislim jedino sto sam mogla u tom trenutku jeste da razgivaram sa njim zar ne?
-Da.Dosta mi je bilo igrica sa tobom Y/n.Ne zelim vise da igram toplo hladno,naglasio sam ti to juce.Nisam vise djecak koji ide i jurca za djevojkama.Pobogu Y/n,pet godina sam samo tebe cekao.Bilo je nekih otvorenih veza tu i tamo,ali ni jedna zena nije mogla da zamijeni tebe.
Govori i uzima kafu.Sokirano ga gledam i shvatam da je on imao drugih djevojaka.Odlicno.To me nije toliko pogodilo ali je bio odlican razlog da ga gledam kako sizi.
-Djevojaka?
Gledam ga prekrstenih ruku.Pravim se ljuta.Polako cu mu servirati svoju listu nepostojecih momaka i uzivati u njegovom ljubomorisanju.
YOU ARE READING
Pogledaj me🤍
RomancePrva ljubav vjestice Y/n.Nakon ulaska cuvenog Draca Mafoya u njen zivot,ona otvara novo poglavlje svog zivota,koje ne moze da zaboravi,niti da mu se odupre.