-Stvarno tata?
Rekla sam sa polu zatvorenim ocima.Bila sam iznenadjena,kako i odakle je znao da smo bas tu.
-Nema tata,ne vracate se u tu skolu dok Dambldor ne objavi da je sigurno.
-Ma daj!Ti si bio i u gorim situacijama,a mene ostavljas kuci zato sto je u salu uslo dvadeset dementora!
-Hari,budi dobar i objasni joj ja nemam zivaca vise
Rekao je Sirius obracajuci se Hariju.Da,i Hari je tu,Mione takodje.Zelim da se vratim u tu skolu,koliko god se ja inatila.
-Y/n,znas...
I poceo je da nabraja hiljadu razloga zasto trebamo ostati ovdje.Koliko god on bio zanimljiv,nekada stvarno ubije covjeka dosadnim razlozima.
-Dobro,dobro.Razumjela sam,idem da spavam.Hari znas gdje ti je soba?
Klimnuo je glavom i ustao sa poda.
-Mione?Ides?
-Da
-Laku noc
Rekla sam i izasla iz prostorije zajedno sa Mione.
-Znam da bi se zbog Draca vratila u skolu,i da su jos teze okolnosti.
Zastala sam.Bih li se vratila zaista?
-Mione,ni ne pomisljaj na nesto tako.Priznajem,malo mi je falilo da se zalj-
Jak zvuk pada me je prekinuo.Nesto je palo sa prozora,direktno u dvoriste.
-i ti si cula ovo?
Mione me je pitala,da cula sam,trsonulo je kao poveci kamen.
-da?
-pa ne mislis li da nas neko spijunira mozda?
-phhh nema sanse ovo je tatina stara kuca u ostalom,aktivira se na otisak prsta,nema sanse da je ovdje neko provalio.
--------
Draco pov
-I? Sta si saznao?
Pitao sam Dobija.Da,dovoljno sam lud da pratim djevojku koju nisam mogao zamisliti zadnjih godina.Black,sta mi radis.
-Da,cuo sam kada je razgovarala sa Grejndzer.Hermiona je spomenula Vas na sta je Y/n samo odmahnula glavom i rekla da joj je malo falilo da se zaljubi u Vas.
Tako,dakle.Ne,nema sanse da mi sada pobjegne.
-Hvala Dobby,ostani na polozaju i obavjestavaj me o situaciji.
Zavalio sam se u koznu fotelju i uzeo njen lancic,zlatni sa gromom.Vrtivsi ga po prstima pricao sam,sam sa sobom.
-Black?Nisi spremna na to sta te ceka.Barem ne sada,ali kada napunis 18,bit ces dovoljno spremna.
-Bit ces dovoljno spremna,da napokon budes moja,htjela ti to ili ne.
----
lol,ne znam da li da nastavim ovu pricu,nemam inspiracije.
YOU ARE READING
Pogledaj me🤍
RomancePrva ljubav vjestice Y/n.Nakon ulaska cuvenog Draca Mafoya u njen zivot,ona otvara novo poglavlje svog zivota,koje ne moze da zaboravi,niti da mu se odupre.