•𝐳𝐚𝐥𝐢𝐦 𝐦𝐢𝐥𝐚•

193 9 1
                                    

Izasla sam iz hodnika zatecena Dracovim postupcima i ponasanjem.Sta njega zanima kako sam se obukla?Ko je on da mi zabrani da se ovako obucem?Izlazim u dvoriste i ugledam Hermionu kako se raspravlja sa Fredom.

-Evo je tu je,i sama ce da ti potvrdi

Rece Hermiona obracajuci se Fredu

-Ovaj?Sta se desava?

Upitala sam gledajuci u Mione pa u Freda

-Y/n blic pitanje.Malfoy ili Mione

Izhiceno je rekao Fred gledajuci u mene.

-Mione,naravno

Rekla sam odlucno,mada...sta se ja imam dvoumit.

-Eto Hermiona

Rekao je Fred gledajuci u nju.

-Hvala nebesima.

Rekla je Mione olaksavajuce.Prosetali smo,pricali,zabavljali se.Upravo mi je to trebalo.U njihovom drustvu zaboravim na sve,kada sam sa njima imam utisak da imam svo vrijeme ovoga svijeta.To je ono sto mi i treba.Isli smo malo do terena za kvidc,Fred je odlucio da Mione i mene provoza na metli,nakon duzeg ubjedjivanja.I Mione i ja se bojimo visine,mozda nam bas ovo pomogne da pobijedimo strah.

-Uhuhuhuhuuu

Zacujem dobro poznati dubok glas.Podignem glavu i osmotrim pravac iz koje se zacuo zvuk.Iste sekunde ugledam plavokosog momka sa metlom u ruci.Oko njega je stajala vecina Sliterinaca koji su igrali za kvidc.Primijetila sam i nekoliko djevojaka,a medju njima i Parkinsonovu.Bila je pribijena uz njega,toliko da je jedva disala,a bila je duplo manja od njega.

-Frede ovo nije pametno,i sam vidis ko je tu,podmetnuti ce nam nesto,ili ce nas srusiti sa metle ili-

-Hermiona,ne izlvlaci se,a i uostalom nebi se usudili da naprave nesto ipak je tu glavestina kuce

Rekao je Fred smirujuci Mione i sa smijeskom gledajuci mene.

-Mione,sve ce biti uredu.

Rekla sam Hermioni zagrlivsi je.

-Idem da ispitam teren,znate na sta mislim.

Rekao je Fred penjuci se na svoju metlu.

-Cuvaj se.

Rekla sam zagrlivsi ga,ipak najbolji mi je drugar.

-Sve ce biti dobro,koliko puta smo to rekli jedni drugima.

Dobacio je lagano uzdizuci metlu.
Pratili smo ga pogledom dok je uzlijetao,urlajuci i putsajuci muziku.Ni ja nisam znala da je ponio zvucnik.

-Pa,vidim vas princ na metli nece doci uskoro.Gospodjice Black zelite li da se provozate na metli SA MNOM.

Naglasio je ovo sa mnom,naklonio se i pruzio mi ruku.Nakon ovog postupka mogla sam samo da vidim Mione kako uzima knjigu i udara Draca po istoj ruci koju je ispruzio.

-NE ZELI.

Rekla je Mione hvatajuci me za ruku  i izvlaceci me iz njihove mase Sliterinaca koji su nas uveliko okruzili.Osjecam siluetu iza sebe,i miris mente.Naglo  se okrecem i moje oci se stope sa njegovim.

-Nisam pitao blaktokrvnu Y/n.

-Nisi nju pitao ali ja cu se sloziti sa njenim odgovorom.

Zasiktala sam i nastavila da koracam sa Mione preko terena.Nakon par sekundi Fred je sletio.

-Koja ce prva?

-Y/N IDE PRVA!

-ne,ne,ne

-Hajde Y/n

Rekao je Fred podizuci mene na metlu.Sta da kazem,visine sam metar i zelja da porastem.Primijetila sam da Malfoyu nesto i nije drago.Neka,i treba kad samo pomislim koliko je cura iskor-

-Cvrsto se drzi

Iz mojih misli me trgao Fred.Letjeli smo preko terena.Ne mogu reci da se nisam uplasila,ali bilo je zabavno.Osjecam kako vjetar ubrzano duva,i shvatam da je neko brzinom munje prosao pored nas.Pogledam ispred sebei ugledam dva Sliterinca koji krecu da se zakucavaju u nas.Da li su se zakucali?Jesu.Nisam to shvatila.Jedino sto sam shvatila jeste da padam brzinom svjetlosti.I da istog trenutka bivam uhvacena.

-Zalim,morat ces da ze vozis sa mnom mila.

Prepoznala bih taj glas bilo gdje i bilo kad.Bio je to glavom i bradom Draco Lucius Malfoy.

Pogledaj me🤍Where stories live. Discover now